Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jubileuszowa edycja akcji Lecha Poznań – „Kibicuj z Klasą”

Podczas spotkania Lecha Poznań z Cracovią odbędzie się jubileuszowa, dziesiąta edycja akcji „Kibicuj z Klasą”

Bezpłatny udział w niej mogą wziąć wszystkie grupy zorganizowane dzieci i młodzieży w wieku do 16. roku życia. To akcja przygotowana nie tylko dla szkół i placówek wychowawczo-opiekuńczych, ale także dla klubów sportowych, kółek zainteresowań, czy po prostu znajomych.

Akcja po raz pierwszy miała miejsce w lutym 2013 roku i nosiła nazwę „Gimnazjaliści na Kolejorza”. Wówczas na INEA Stadionie pojawiło się blisko 7 tysięcy uczniów, jednak każda kolejna edycja przyciągała na Bułgarską rzesze młodych poznaniaków i Wielkopolan. Dotychczasowy rekord naszej akcji padł również podczas meczu przyjaźni, 25 września, kiedy trybuny ugościły 398 grup zrzeszających 18 393 osób.

– „’Kibicuj z Klasą’ to jeden z najdłużej prowadzonych przez Lecha projektów 'profrekwencyjnych’, którego celem jest zaszczepienie u młodych kibiców miłości do klubu” – mówi Daniel Zieliński, kierownik działu sprzedaży biletów. – „Co ważne, do uczestnictwa w akcji zapraszamy już po raz kolejny grupy zorganizowane nie tylko ze szkół podstawowych, ale również podopiecznych przedszkoli i innych placówek oświatowo-wychowawczych mieszczących się nie tylko w Poznaniu i Wielkopolsce, jak i w województwach ościennych” – dodaje.

Lech Poznań, wspólnie ze sponsorem akcji, Biurem Podróży Oskar, zaprasza wszystkie zorganizowane grupy do wysłania swojego zgłoszenia.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›