Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jóźwik ambasadorką marki Wiko

Marka francuskich telefonów, Wiko podpisało umowę z Joanną Jóźwik, która stała się nową ambasadorką firmy.

Współpraca z Wiko obejmuje obecność Joanny Jóźwik w reklamach (ATL, Digital, POS, BTL), działaniach PR i social media. Sportsmenka będzie również aktywnym użytkownikiem smartfonów i akcesoriów. Francuski producent smartfonów nabył również prawa do wizerunku lekkoatletki. Kontrakt, przygotowany we współpracy z agencja marketingu sportowego AKTISPORT, został podpisany na rok z możliwością przedłużenia.Jest brązową medalistką Mistrzostw Europy w Zurychu (2014). Trzecią zawodniczką Halowych Mistrzostw Europy w Pradze (2015) oraz szóstą zawodniczką Mistrzostw Europy w Amsterdamie (2016). Joanna jest także pięciokrotną mistrzynią Polski na stadionie.

– „Polski oddział francuskiego producenta smartfonów otwiera nowy rozdział w strategii marketingowej firmy. Wiko to firma, która pragnie wywoływać emocje, a sport jest ich najlepszym generatorem. Wśród polskich sportowców można wyłowić coraz więcej perełek takich jak Joanna Jóźwik. Ambitnych, młodych i pozytywnie nastawionych do życia, wokół których gromadzą się rzesze fanów. Asia wielokrotnie wspominała, że podczas światowych wydarzeń sportowych brakuje jej na trybunach polskich kibiców. Chcielibyśmy, aby poprzez nasze wsparcie odczuła, jak mocno Polacy trzymają kciuki za jej zwycięstwa. Należy również dodać, że sam sport zarówno wyczynowy, jak i amatorski cieszy się coraz większą popularnością. Dlatego także wśród miłośników aktywnego spędzania czasu chcielibyśmy poszukiwać użytkowników urządzeń marki Wiko” – mówi Beata Kuć, marketing manager w polskim oddziale firmy Wiko.

– „Wiko przekonało mnie do siebie niezwykłym zapałem do łamania sztywno ustalonych zasad. Podobnie jest w sporcie, żeby zwyciężać i osiągać coraz lepsze wyniki trzeba przełamywać swoje granice. Obecnie moim największym marzeniem jest bicie rekordów na polskich i światowych imprezach. Podobnie jak Wiko pragnę konsekwentnie dążyć do realizacji swoich celów. Bez tej determinacji trudno o medale. Francuski producent smartfonów to także firma, która dedykuje swoje produkty młodym i żywiołowym ludziom. Gdybym miała w dwóch słowach scharakteryzować swoją osobę, powiedziałaby, że zawsze się uśmiecham i lubię dzielić się z innymi swoją pozytywną energią.” – mówi Joanna Jóźwik.

Joanna Jóźwik to 26-letnia lekkoatletka i biegaczka średniodystansowa. Jest brązową medalistką Mistrzostw Europy w Zurychu (2014). Trzecią zawodniczką Halowych Mistrzostw Europy w Pradze (2015) oraz szóstą zawodniczką Mistrzostw Europy w Amsterdamie (2016). Joanna jest także pięciokrotną mistrzynią Polski na stadionie.

Zdjęcie użytkownika Wiko.

Źródło: Wiko

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›