Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

José Mourinho i Heineken nie przyjmuje wymówek

Jose Mourinho jest kolejny raz bohaterem kampanii marki Heineken, tym razem nie przyjmuje wymówek przeciw spólnemu oglądaniu meczów piłki nożnej. 

„Bez wymówek” to najnowsza kampania stworzona przez Publicis Worldwide i Poke London, która realizowana jest podczas trwania Ligi Mistrzów, czyli od 14 lutego do 3 czerwca, w ramach oficjalnej strategii sponsorskiej Heinekena. W filmie zobaczymy legendarnego trenera wraz ze swoim psem, którzy nie akceptują wymówek fanów wspólnie nie oglądających Ligi Mistrzów.

Źródło: Nowy Marketing.pl

Najnowsze

Imperium Truck Matysek nowym Sponsorem Korony Kielce

Firma Imperium Truck Matysek została jednym z głównych Sponsorów Korony Kielce Jej logo zajmie najważniejsze miejsce na froncie ...

Całość ›

KS Developres Rzeszów z Orlenem

ORLEN został sponsorem aktualnych mistrzyń Polski w siatkówce – drużyny KS Developres Rzeszów Współpraca ma wspomóc zespół ...

Całość ›

Polonii Bytom ze wsparciem firmy Kon-Are

Nowym sponsorem Polonii Bytom została firma Kon-Are Logotyp rodzinnej firmy, która od lat funkcjonuje na rynku zbierania i ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›