fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Joma partnerem technicznym Widzewa

W środę podczas konferencji prasowej Widzew zaprezentował swojego nowego partnera technicznego. Będzie nim hiszpańska firma Joma. Umowa będzie obowiązywać od 1 lipca 2018 r. przez najbliższe dwa lata.

W konferencji udział wzięli Carolina Sanchez, dyrektor sprzedaży firmy Joma na Europę Centralną, Dawid Lambrecht, wiceprezes Widzewa Łódź SA oraz Jurand Wawrzonkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży w Widzewie.

– “Współpraca z takim partnerem jak Widzew jest dla nas kluczowa pod względem strategii. Wierzymy, że razem możemy osiągnąć wspólny cel, jakim jest powrót Widzewa do Ekstraklasy. Negocjacje nie były łatwe, ale Widzew jest wielkim klubem, więc udało nam się znaleźć porozumienie” – powiedziała Carolina Sanchez.

– “Cieszymy się z nawiązania współpracy z Jomą. Warunki, jakie udało nam się wynegocjować są korzystne dla obu stron – dodał Dawid Lambrecht. – Sugerowaliśmy się przede wszystkim cenami produktów Jomy, które trafią do sprzedaży dla kibiców. Mogę zapewnić, że koszt koszulki meczowej nie przekroczy 149 zł. Gama produktów dostępnych dla kibiców w oficjalnym sklepie Widzewa będzie bardzo szeroka, włącznie z całym kompletem strojów meczowych i treningowych” – poinformował Jurand Wawrzonkiewicz.

 

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB