Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

JOMA nadal z żużlową reprezentacją Polski

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Polski Związek Motorowy przedłużył umowę z firmą JOMA, która pozostanie nadal partnerem odzieżowym żużlowej reprezentacji Polski. Obie strony były bardzo zadowolone z dotychczasowej współpracy i szybko doszły do porozumienia.

– „Od początku zależało nam na tym, żeby reprezentacja Polski miała profesjonalnego partnera odzieżowego. Nie mam wątpliwości, że trafiliśmy w dziesiątkę” – mówi Piotr Szymański, przewodniczący GKSŻ.

Polski Związek Motorowy współpracował z firmą JOMA przez ostatnie dwa lata. – „Do tej pory wszystko układało się znakomicie, więc postanowiliśmy zawrzeć nową umowę na dwa kolejne sezony” – dodaje szef żużlowej centrali.

W ramach podpisanej umowy JOMA zadba o ubiór trenera żużlowej reprezentacji, wszystkich zawodników, ich teamów, a także osób funkcyjnych i sędziów, którzy będą reprezentować Polskę podczas imprez rozgrywanych pod egidą FIM i FIM Europe. – „Rozmowy były krótkie i konkretne. Nie mieliśmy problemów z dojściem do porozumienia, bo zależało na nim obu stronom” – mówi Andrzej Gladysz, Poland Manager JOMA.

– „Współpraca z żużlową reprezentacją Polski jest dla nas niezwykle istotna. To wielki prestiż. Mówimy o drużynie, która ma w składzie wielkie gwiazdy i odnosi od lat sukcesy. Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć tak wspaniałym zawodnikom. W ten sposób budujemy swoją pozycję na rynku i docieramy do nowych odbiorców. Zdajemy sobie sprawę, że żużel jako dyscyplina rośnie co roku i zwłaszcza w Polsce jest bardzo popularna” – podsumowuje przedstawiciel JOMA.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›