Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Joanna Jędrzejczyk została nową ambasadorką marki Oshee

Joanna Jędrzejczyk została nową ambasadorką marki napojów Oshee.

W miniony weekend Joanna Jędrzejczyk uchyliła rąbka tajemnicy odnośnie kolejnego projektu. Mistrzyni Świata UFC, na swoich profilach w social media, opublikowała post z sesji zdjęciowej promujący jej współpracę z marką.

W ramach współpracy Joanna Jędrzejczyk będzie wspólnie z OSHEE promować aktywność sportową, m.in. w kampanii telewizyjnej oraz na zdjęciach, które będą wykorzystywane w social mediach oraz na wybranych produktach firmy.

– „Cieszę się ze współpracy z OSHEE ze względu na ich ogromne zaangażowanie w promocję sportu i aktywnego trybu życia. Wspierają zarówno sportowców motywując ich i napędzając do działania, jak również dzieciaki fundując im sprzęt sportowy i organizując dla nich obozy. A główny przekaz OSHEE: Żyj Walcz Zwyciężaj – idealnie wpisuje się w moje podejście do życia i sportu” – komentuje decyzję o dołączeniu do ekipy Joanna Jędrzejczyk.

– „Joanna to osoba, która wie czego chce i jest w tym najlepsza. Dla nas to ważne, by współpracować z ludźmi, którzy się nie poddają, którzy twardo stąpają po ziemi oraz wiedzą co to pot i łzy. OSHEE jest marką ludzi, którzy nie boją się przekraczać własnych granic i wierzę, że wspólnie będziemy motywować jeszcze bardziej.” – mówi Dominik Doliński, Wiceprezes Zarządu firmy OSHEE.

Już niebawem ukażą się produkty dedykowane współpracy. Umowa pomiędzy Joanną Jędrzejczyk a marką OSHEE została podpisana na okres dwóch lat.

Źródło: Oshee

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›