Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Joanna Jędrzejczyk i Krzysztof Piątek w jednej drużynie. Mistrzyni MMA ambasadorką marki SONKO

Lider na rynku ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek nawiązał współpracę z Joanną Jędrzejczyk, która będzie promować jego produkty co najmniej przez 2 najbliższe lata.

– „W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ marka kieruje swoją ofertę do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego jak ja sama” – podkreśliła zawodniczka.

Umowa Jędrzejczyk z marką SONKO obowiązuje od początku marca i potrwa co najmniej przez 2 lata. Dla polskiej wojowniczki to kontynuacja współpracy z Grupą OSHEE WORLD – zawodniczka w ciągu ostatnich 2 lat była ambasadorką OSHEE, a teraz skupi się na promowaniu produktów z portfolio lidera na rynku m.in. zdrowych przekąsek. Marka SONKO planuje w najbliższym czasie ogłosić specjalne akcje i konkursy dla kibiców Jędrzejczyk.

– „Ogłoszenie współpracy traktuję jako dobry prognostyk przed jedną z najważniejszych walk w mojej sportowej karierze. Cieszę się, że mogę promować markę, która wspieranie świadomego stylu życia ma zakodowane w swoim DNA. W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ produkty SONKO kierowane są do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego, jak ja sama” – podkreśla Joanna Jędrzejczyk.

„Joanna jest prawdziwą ikoną swojej dyscypliny i wzorem dla kibiców z całego świata. Jesteśmy dumni, że w sportowym roku 2020 wzmocni drużynę ambasadorów SONKO, w której od maja zeszłego roku gra już Krzysztof Piątek. Razem z Joanną przygotujemy dla fanów wiele niespodzianek. Już teraz zachęcamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych” – podkreśla Mariusz Ryciak, Group CMO OSHEE Polska.

Gwiazda światowego MMA wkroczyła w fazę ostatnich przygotowań do sobotniej gali UFC 248 w Las Vegas, podczas której powalczy o odzyskanie posiadanego w latach 2015-17 pasa najbardziej prestiżowej federacji świata w wadze słomkowej. Rywalką pochodzącej z Olsztyna wojowniczki (16-3, 4 KO) w drugiej walce wieczoru będzie Chinka Zhang Weili (20-1, 10 KO).

„W ostatnich tygodniach podkreślałam, że jestem w życiowej formie i nie ma w tym krzty przesady. Czuję się w 100 procentach gotowa na wyzywanie, jakim będzie sobotni pojedynek z Weili” – zapowiada Jędrzejczyk, która w przeszłości aż 5-krotnie skutecznie broniła mistrzowskiego pasa.

Jeszcze zanim nowa ambasadorka SONKO została gwiazdą mieszanych sztuk walki, zdobyła m.in. 6 tytułów mistrzyni świata i 5 mistrzyni Europy w boksie tajskim.

Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›