Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Joanna Jędrzejczyk ambasadorką Sport.pl

Najlepsza na świecie zawodniczka MMA Joanna Jędrzejczyk dołączyła do Grzegorza Krychowiaka i została ambasadorką marki Sport.pl.

– „Dużo nas łączy: czujemy social media, działamy z pozytywną energią, od razu znaleźliśmy wspólny język. Cieszę się, że mogę współpracować z gronem pasjonatów sportu” – mówi Joanna Jędrzejczyk. – „Znam ten portal od lat i cenię go za nowoczesne podejście do sportu, mediów oraz świetne dziennikarstwo” – dodaje.

Joanna Jędrzejczyk to jedna z najbardziej wszechstronnych i charyzmatycznych postaci w polskim sporcie. Jest międzynarodową gwiazdą, w wielu krajach to najbardziej rozpoznawalna polska sportsmenka. Trzykrotna zawodowa mistrzyni świata w tajskim boksie szturmem podbiła UFC – najlepszą i najpopularniejszą organizację MMA na świecie.

– „Joanna Jędrzejczyk to nie tylko wybitny sportowiec, ale też autentyczna gwiazda social mediów, czująca się na Facebooku, Twitterze czy Instagramie jak ryba w wodzie. Do tego kapitalna, pozytywna osobowość, która na kibiców w Polsce i na świecie działa jak magnes” – mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Grupy Sport.pl.

Nowa ambasadorka marki Sport.pl zostanie twarzą kampanii „Sport.pl to jest Twój Live”, będzie też aktywnie wspomagać redakcję w działaniach w social mediach.

Joanna Jędrzejczyk jest najlepszą zawodniczką MMA na świecie bez podziału na kategorie wagowe. W marcu 2015 roku została mistrzynią wagi słomkowej (do 52 kg) w efektowny sposób nokautując Amerykankę Carlę Esparzę już w drugiej rundzie. Od tamtej pory czterokrotnie zdołała obronić tytuł. W karierze stoczyła 13 pojedynków w zawodowym MMA. Wszystkie z nich wygrała.

Kampania „Sport.pl to jest Twój live” podkreśla pozycję lidera Sport.pl w mediach społecznościowych i wśród aplikacji mobilnych. Sport.pl na Facebooku to największy dziś fanpage redakcji sportowej w Polsce (814 tys. fanów). Także Snapchat sport.pl jest największym z mediów sportowych. Apka Sport.pl LIVE to najpopularniejsza aplikacja sportowa w Polsce, która przekroczyła milion pobrań.

Źródło: Sport.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›