Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jesteśmy jedną drużyną – klip LPFA

Lech Poznań Football Academy stworzył materiał, który ma zachęcić najmłodszych do gry z kolejowym herbem. LPFA to szkółka piłkarska dla dzieci od 4. do 12. roku życia, która jest obecna w ośmiu województwach oraz w Londynie.

W środowe południe na boisku przy Szkole Podstawowej nr 34 spotkały się trzy piłkarskie pokolenia Lecha Poznań. We wspólnym meczu udział wzięli byli zawodnicy Jarosław Araszkiewicz oraz Krzysztof Kotorowski, obecni gracze Kolejorza, a także młodzi adepci trenujący w LPFA. Wszystko to dlatego, by zachęcić młodych adeptów piłki do gry w niebiesko-białych barwach.
– Cieszę się, że w jednym miejscu udało się zebrać w zasadzie trzy pokolenia Kolejorza, które mają Lecha głęboko w sercu. Chcemy pokazać, że uczestnictwo w Lech Poznań Football Academy to nie tylko same treningi, ale również wspólne przeżywanie emocji. Jesteśmy wszakże, niezależnie od tego ile się ma lat – jedną drużyną – mówi dyrektor LFPA, Dominik Czapczyk.

Podobną opinię ma również kierownik ds. komunikacji LPFA. – „Przy okazji kręcenia spotu piłkarze Kolejorza oraz jego legendy – takie jak Jarosław Araszkiewicz czy Krzysztof Kotorowski mocno dyskutowali na temat piłki z naszymi młodymi zawodnikami. To jest bardzo budujące i pokazuje jak wyjątkowym klubem jest Lech Poznań. Po prostu warto z nami grać, być częścią tej historii oraz budować przyszłość w niebiesko-białych barwach” – dodaje Karol Szumlicz.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›