Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Jesteś gotowy. Wygraj Euro” – STS ruszył z kampanią na EURO 2020

STS ruszył z kampanią reklamową „Jesteś gotowy. Wygraj Euro” z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Nagroda w głównej akcji promocyjnej objętej kampanią wyniesie 1 500 000 złotych. Ambasadorami akcji są Peter Schmeichel, Cezary Pazura oraz Piotr „Izak” Skowyrski.

Schmeichel występuje w kampanii STS w roli dowódcy „misji Wygraj Euro”. Towarzyszą mu dwaj „agenci specjalni”: Cezary Pazura oraz Piotr „Izak” Skowyrski, reprezentujący kibiców. Ich rola to podkreślanie, że każdy sympatyk sportu ma wystarczające kompetencje, aby zacząć obstawiać i wygrywać.

– „Kampania STS na Euro jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Wierzymy, że czas przeznaczony na oglądanie sportu przekłada się na kapitał wiedzy i doświadczenia. STS daje możliwość bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk. EURO jest okresem, kiedy okazji do tego jest naprawdę dużo” – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Głównym elementem kampanii jest najbardziej rozbudowana akcja promocyjna w branży bukmacherskiej w Polsce. Dzięki niej kibice mogą wziąć udział w wyzwaniu polegającym na wykonywaniu zadań. Każdy z graczy otrzymuje dostęp do dedykowanego landing page’a, będącego jego spersonalizowanym „centrum dowodzenia”. Dzięki temu użytkownik na bieżąco widzi, które zadania są zaliczone, a które nie i ilu mu jeszcze brakuje, aby wziąć udział w podziale pieniędzy. Każdy dzień to nowe wyzwanie, a ukończenie „misji Wygraj Euro” to gwarancja udziału w podziale 1 500 000 złotych. Wystarczy wykonać 17 z 25 zadań. Akcja wystartowała 31 maja. Dołączyć można przez cały czas jej trwania.

„Na Euro przygotowaliśmy angażującą promocję, w której każdy kibic ma szanse na zwycięstwo. Zasady są proste. Sympatycy sportu dysponują odpowiednimi umiejętnościami, żeby poradzić sobie z zadaniami i wygrać. Także na wybrane mecze turnieju przygotowane są dedykowane akcje promocyjne obejmujące m.in. zakłady bez ryzyka, bonusy od depozytu, pule dla nowych i obecnych klientów” – dodaje Paweł Rabantek.

Kampania wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo, w którym główną rolę odgrywa Peter Schmeichel. Lektorem został Cezary Pazura. Komunikacja obejmuje
działania w digitalu, mediach społecznościowych oraz na największych portalach. Działania rozpoczęły się 31 maja i potrwają do końca Euro.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›