Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jeleniogórska A- Klasa ze Sponsorem Tytularnym

Firma Alniko postanowiła zostać Sponsorem Tytularnym jeleniogórskiej A – Klasy zarządzanej przez Dolnośląski Związek Piłki Nożnej.

Od nowego sezonu firma Alniko będzie Sponsorem Tytularnym jeleniogórskiej A – Klasy, jej nazwa znajdzie się w nazwie rozgrywek.

– „Firma Alniko zgłosiła się do nas z chęcią sponsoringu rozgrywek A-klasy. Uzyskaną kwotę – 15 tysięcy złotych – podzielimy na trzy grupy po równo, czyli po 5 tysięcy złotych na grupę. Gratyfikacje finansowe otrzymają po 3 najlepsze zespoły z każdej grupy na koniec sezonu. Bardzo fajnie, że takie regionalne firmy chcą sponsorować piłkę nożną, zwłaszcza w czasach, gdzie klubom bardzo ciężko jest pozyskać sponsorów” – mówił Andrzej Padewski, prezes DZPN.

„Do wsparcia rozgrywek A-klasy namówił mnie jeden z pracowników. Stwierdziliśmy, że będzie to dobre dla regionu i dla nas. Chcemy wesprzeć rozwój sportu i młodych ludzi” – tłumaczył Dawid Łukasiewicz, właściciel firmy Alniko.

– „Bardzo ważne wydarzenie dla naszego podokręgu i dla klubów, które mają teraz ciężką sytuację. Myślę, że walka o pierwszą trójkę będzie bardzo zacięta i rozgrywki zyskają na poziomie sportowym” – powiedział Kamil Wieliczko dyrektor Podokręgu Jelenia Góra.

Firma Alniko została założona w 1992 roku. W 1997 roku uruchomiła pierwszy hurtowy skup stali i metali kolorowych. W związku z dynamicznym rozwojem w 2004 roku otworzony został obecny punkt w Jeleniej Górze – Maciejowej. W 2018 roku firma rozszerzyła swoją działalność – o skład węgla. Obecnie zatrudnia ponad 20 osób i stale rozwija park maszyn jak i swoją ofertę.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›