fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kiedy jedziesz, nigdy nie pij

Marka Haineken nawiązała współpracę z organizatorem wyścigów F1, przy okazji współpracy przedstawiła nową kampanię.

Międzynarodowy producent piwa przy współpracy z F1 rozpoczął nową kampanię w nawiązaniu do swojego partnerstwa. Wydarzenie to promuje poprzez specjalne spoty reklamowe w trakcie wyścigów oraz Internecie. Działaniom będą towarzyszyć też akcje PR. Pierwszy spot opowiada historię Jackie Stewarta, który całe życie odmawiał picia piwo jeśli był kierowcą.

Spot zaprezentowany został w trakcie Grand Prix Włoch, której Heineken jest tytularnym sponsorem. W przyszłym sezonie także trzem innym wyścigom towarzyszyć będzie promocja piwa. Haineken będzie mieć również znaczący udział w sześciu dodatkowych imprezach związanych z Formułą 1. Marka jest również globalnie wyłącznym piwem wyścigów.

Działania mają na celu nakłonienie klientów do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Kampania ma charakter globalny.

 

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

Poradnik

JAK ZNALEŹĆ SPONSORA? – poradnik

Tytułowe pytanie „jak znaleźć sponsora” zadaje sobie każdy przedstawiciel sportu, niezależnie czy jest to prezes klubu, ...

Całość ›

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22

Do Akcja #ReymonTTa22 włączył się sponsor Wisły Kraków, który pozwolił na większe wsparcie klubu z dokonywanych transakcji Akcja ...

Całość ›

Cracovia partnerem programu Karty Krakowskiej

Cracovia dołączyła do programu Karty Krakowskiej, oferując jej posiadacza zniżki na zakup wejściówek i gadżetów Karta Krakowska ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Szukacie sponsora? Mamy dla Was pierwsze porady jak to zrobić.
#sponsoringsport #porady https://t.co/XR3fILRxHw

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/tbfQ7HPq8w