Kiedy jedziesz, nigdy nie pij
Marka Haineken nawiązała współpracę z organizatorem wyścigów F1, przy okazji współpracy przedstawiła nową kampanię.
Międzynarodowy producent piwa przy współpracy z F1 rozpoczął nową kampanię w nawiązaniu do swojego partnerstwa. Wydarzenie to promuje poprzez specjalne spoty reklamowe w trakcie wyścigów oraz Internecie. Działaniom będą towarzyszyć też akcje PR. Pierwszy spot opowiada historię Jackie Stewarta, który całe życie odmawiał picia piwo jeśli był kierowcą.
Spot zaprezentowany został w trakcie Grand Prix Włoch, której Heineken jest tytularnym sponsorem. W przyszłym sezonie także trzem innym wyścigom towarzyszyć będzie promocja piwa. Haineken będzie mieć również znaczący udział w sześciu dodatkowych imprezach związanych z Formułą 1. Marka jest również globalnie wyłącznym piwem wyścigów.
Działania mają na celu nakłonienie klientów do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Kampania ma charakter globalny.
Źródło: Wirtualne Media