Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jak wiele gratulacji dla Lewandowskich

Press Servisse zbadał jak wiele gratulacji otrzymali Lewandowscy spodziewający sie dziecka.

Media oraz internauci oszaleli po informacji  o ciąży Anny Lewandowskiej. Od wczoraj ukazało się na ten temat ponad 2,6 tys. doniesień, a ekwiwalent reklamowy najsłynniejszej polskiej pary sportowców wzrósł o 3,5 mln złotych – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Wczoraj Robert Lewandowski zdradził światu, że zostanie ojcem. Sportowiec zdobył bramkę zapewniajcą Bayernowi wygraną z Atletico, a następnie wsunął piłkę pod koszulkę i wykonał gest przywodzący na myśl smoczek. Informacje o ciąży znalazły potwierdzenie także na Facebooku – i to zarówno na profilu Roberta Lewandowskiego, jak i jego żony Anny. Ten news rozbudził internautów i media. Posypały się komentarze fanów z gratulacjami. Firmy bukmacherskie przyjmują nawet zakłady na płeć potomka Lewandowskich.

Do godz. 12.00 opublikowano 592 materiałów w mediach tradycyjnych – prasie, RTV i na portalach internetowych. Najczęściej o radosnej nowinie informują portale (521), a następnie prasa (45), radio i tv (łącznie 26).

Wykres 1.  Liczba publikacji w podziale na media od 06.12.2016 – 07.12.2016 do godz. 12.00

W social media także zawrzało. Wczoraj internauci podzielili się tą informacją w 877 wpisach i komentarzach. Natomiast dzisiaj do godz. 12.00 na Facebooku, Twitterze, YouTubie, Instagramie, blogach i forach społecznościowych ukazało się 1100 wzmianek. Użytkownicy mediów społecznościowych najczęściej gratulowali Lewandowskim na Facebooku (74 proc. przekazu) oraz na Twitterze (20 proc.).

Źródło: Press Service – Monitoring Mediów

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›