Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jagiellońskie piwo Klubowe wchodzi na rynek

Na rynek FMCG wchodzi kolejny jagielloński produkt, będący przykładem dobrej współpracy Jagiellonii Białystok z firmą Blue Lemon. Tym razem jest on dedykowany osobom pełnoletnim. Na półki trafia żółto-czerwone piwo KLUBOWE!

Piwo Klubowe jest już piątym produktem spożywczym, który będzie można znaleźć na półkach sklepowych. Wcześniej na rynek zostały wprowadzone napój energetyczny Jaga Energy Drink, woda Jaga Sport Water, szampan bezalkoholowy dla dzieci Jaga Bąbel, a także napój izotoniczny Jaga Isoactive.

Warzony przez browar Sulimar nowy jagielloński trunek jest piwem dolnej fermentacji, filtrowanym i pasteryzowanym, o pełnym, słodowym smaku i umiarkowanej goryczce. Charakteryzuje się delikatnie bursztynową barwą, białą drobno-pęcherzykowatą pianą, a także odpowiednim balansem pomiędzy mocą ekstraktu, a alkoholem, co buduje jego bardzo dobrą pijalność.

– „Cieszymy się, że wprowadzone dotychczas produkty spotkały się z pozytywnym odbiorem. Świadomi faktu, że sektor piw ciągle się rozwija, odpowiadamy na potrzeby rynku i wierzymy, że nasi pełnoletni kibice będą z tego powodu zadowoleni. Mamy nadzieję, że piwo Klubowe przypadnie do gustu miłośnikom złotego trunku. To dla nas duża satysfakcja, że możemy stale poszerzać ofertę. Postaramy się jeszcze niejednokrotnie pozytywnie zaskoczyć. Jednocześnie dziękujemy Kibicom, którzy sięgają po nasze produkty, bo kupując je, wspierają Klub”– powiedziała Agnieszka Klim, dyrektor ds. Marketingu Jagiellonii.

Najnowsze

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›