fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jagiellońskie piwo Klubowe wchodzi na rynek

Na rynek FMCG wchodzi kolejny jagielloński produkt, będący przykładem dobrej współpracy Jagiellonii Białystok z firmą Blue Lemon. Tym razem jest on dedykowany osobom pełnoletnim. Na półki trafia żółto-czerwone piwo KLUBOWE!

Piwo Klubowe jest już piątym produktem spożywczym, który będzie można znaleźć na półkach sklepowych. Wcześniej na rynek zostały wprowadzone napój energetyczny Jaga Energy Drink, woda Jaga Sport Water, szampan bezalkoholowy dla dzieci Jaga Bąbel, a także napój izotoniczny Jaga Isoactive.

Warzony przez browar Sulimar nowy jagielloński trunek jest piwem dolnej fermentacji, filtrowanym i pasteryzowanym, o pełnym, słodowym smaku i umiarkowanej goryczce. Charakteryzuje się delikatnie bursztynową barwą, białą drobno-pęcherzykowatą pianą, a także odpowiednim balansem pomiędzy mocą ekstraktu, a alkoholem, co buduje jego bardzo dobrą pijalność.

– “Cieszymy się, że wprowadzone dotychczas produkty spotkały się z pozytywnym odbiorem. Świadomi faktu, że sektor piw ciągle się rozwija, odpowiadamy na potrzeby rynku i wierzymy, że nasi pełnoletni kibice będą z tego powodu zadowoleni. Mamy nadzieję, że piwo Klubowe przypadnie do gustu miłośnikom złotego trunku. To dla nas duża satysfakcja, że możemy stale poszerzać ofertę. Postaramy się jeszcze niejednokrotnie pozytywnie zaskoczyć. Jednocześnie dziękujemy Kibicom, którzy sięgają po nasze produkty, bo kupując je, wspierają Klub”– powiedziała Agnieszka Klim, dyrektor ds. Marketingu Jagiellonii.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB