Jagiellońskie piwo Klubowe wchodzi na rynek
Na rynek FMCG wchodzi kolejny jagielloński produkt, będący przykładem dobrej współpracy Jagiellonii Białystok z firmą Blue Lemon. Tym razem jest on dedykowany osobom pełnoletnim. Na półki trafia żółto-czerwone piwo KLUBOWE!
Piwo Klubowe jest już piątym produktem spożywczym, który będzie można znaleźć na półkach sklepowych. Wcześniej na rynek zostały wprowadzone napój energetyczny Jaga Energy Drink, woda Jaga Sport Water, szampan bezalkoholowy dla dzieci Jaga Bąbel, a także napój izotoniczny Jaga Isoactive.
Warzony przez browar Sulimar nowy jagielloński trunek jest piwem dolnej fermentacji, filtrowanym i pasteryzowanym, o pełnym, słodowym smaku i umiarkowanej goryczce. Charakteryzuje się delikatnie bursztynową barwą, białą drobno-pęcherzykowatą pianą, a także odpowiednim balansem pomiędzy mocą ekstraktu, a alkoholem, co buduje jego bardzo dobrą pijalność.
– „Cieszymy się, że wprowadzone dotychczas produkty spotkały się z pozytywnym odbiorem. Świadomi faktu, że sektor piw ciągle się rozwija, odpowiadamy na potrzeby rynku i wierzymy, że nasi pełnoletni kibice będą z tego powodu zadowoleni. Mamy nadzieję, że piwo Klubowe przypadnie do gustu miłośnikom złotego trunku. To dla nas duża satysfakcja, że możemy stale poszerzać ofertę. Postaramy się jeszcze niejednokrotnie pozytywnie zaskoczyć. Jednocześnie dziękujemy Kibicom, którzy sięgają po nasze produkty, bo kupując je, wspierają Klub”– powiedziała Agnieszka Klim, dyrektor ds. Marketingu Jagiellonii.