Jagiellonia zmieniła Sponsora Głównego
STS, polski bukmacher zawarł umowę z Jagiellonią Białystok. Na jej mocy STS zostanie sponsorem głównym Żółto-Czerwonych. Jego logo znajdzie się na froncie strojów klubowych. Kontrakt zawarto na 2 lata.
Umowa obejmuje również ekspozycję materiałów reklamowych STS podczas meczów w Białymstoku – logo bukmachera pojawi się m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. STS prowadzić będzie także specjalne aktywacje skierowane do klubu oraz kibiców – w tym wspólne akcje marketingowe. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu. Ponadto firma zorganizuje specjalną strefę kibica na wybranych meczach. Planowane jest również utworzenie punktu przyjmowania zakładów przy Stadionie Miejskim w Białymstoku, który byłby otwarty w dni meczowe. Dodatkowo, STS rozszerzy ofertę o promocje i nowe zakłady na mecze Żółto-Czerwonych.
– „STS to największy prywatnym sponsor polskiego sportu. Jesteśmy oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, wspieramy również kluby sportowe w całym kraju. Rozszerzenie działalności sponsorskiej STS o Jagiellonię idealnie zatem wpisuje się w realizowaną przez nas strategię rozwoju. Z całą pewnością współpraca przełoży się na liczne korzyści dla obu podmiotów, a także kibiców” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
– „Niezmiernie cieszmy się z zawarcia umowy z największym w Polsce legalnym bukmacherem. Jestem przekonany, że nasze wspólne działania przyniosą wymierne korzyści zarówno Jagiellonii Białystok, jak i firmie STS. Nasz nowy główny sponsor dał się poznać, jako dobry partner, współdziałając na rzecz sportu, jako oficjalny partner reprezentacji Polski, jak również sponsor strategiczny Lecha Poznań. Mamy nadzieję, że to początek długiej i owocnej współpracy” – mówi Cezary Kulesza, prezes Jagiellonii Białystok.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Jedną z nich było pojawienie się na strojach piłkarzy Lecha Poznań, Ruchu Chorzów i Śląska Wrocław logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.
– „Działania STS jako sponsora zdecydowanie wykraczają poza to, co jest zapisane w umowach. Stale organizujemy liczne aktywacje, które kierujemy do kibiców – bez względu na barwy klubowe. To oni przecież tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Firma jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem premium Lecha Poznań oraz oficjalnym bukmacherem Śląska Wrocław, Pogoni Szczecin, Ruchu Chorzów, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. Od maja 2017 roku sponsoruje również drużynę e-sportową Izako Boars.
Źródło: Jagiellonia Białystok