Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jagiellonia ze wsparciem Podlasia

Jagiellonia Białystok od bardzo dawna jest ambasadorem całego Województwa, na specjalnej konferencji strony podpisały umowę o współpracy.

Prezes odniósł się do współpracy naszego klubu z województwem. – „Od kilku lat promujemy Podlasie i ostatnio, podsumowując nasze działania wyszło nam, jak szerokie są to działania. Promowanie podlaskich parków narodowych, do odwiedzenia których gorąco zachęcam, a także współpraca z Podlaskim Centrum Produktu Lokalnego to tylko niektóre z nich. Wydaje mi się, że wszyscy byliśmy zadowoleni z tej kooperacji i będziemy ją kontynuować. Podpisana przez nas umowa jasno określa, że pozyskane środki finansowe nie mogą być przeznaczone na premie i pensje dla zawodników pierwszego zespołu. Jagiellonia to nie tylko pierwszy zespół, ale również akademia. Po słabszym okresie wracamy, złapaliśmy oddech, chcemy ją rozwinąć i mamy dość poważne plany, aby funkcjonowała prężniej. Sam koszt funkcjonowania akademii w skali roku przekracza kwotę 7 milionów złotych. Obecnie w akademii mamy 11 drużyn, zatrudniamy kilkudziesięciu dobrze wykwalifikowanych trenerów. Mamy plany, aby pojawiły się drużyny dedykowane chłopcom poniżej 10. roku życia. Chcemy również wejść do przedszkoli, a także poza rocznikami selekcyjnymi do zespołów rekreacyjnych. Pieniądze musimy roztropnie wydatkować, ale akurat z tym nie mamy większych problemów. Otrzymane środki finansowe trafią do wspólnego budżetu, ale całe dofinansowanie chcemy spożytkować na funkcjonowanie Akademii Piłkarskiej” – podkreśla prezes Jagiellonii.

Współpracę z Jagiellonią bardzo zachwala sobie także Marszałek Województwa Podlaskiego – Artur Kosicki. – „W imieniu własnym, a także całego zarządu chcę podziękować za dobrą współpracę podczas tej kadencji. Jagiellonia to nie tylko perła Białegostoku i Duma Podlasia, ale również Podlaska Marka Roku, co potwierdza się w wielu obszarach. Dziś podpisujemy umowę w ramach wsparcia dla Jagiellonii w kwocie 2 milionów złotych. Mam nadzieję, że te pieniądze pomogą klubowi utrzymać wysoką sportową formę. Jako zarząd województwa jesteśmy z Jagiellonią na dobre i na złe, teraz kiedy drużyna notuje znakomite wyniki, ale również w trudnych chwilach. Można powiedzieć, że na tle poprzednich zarządów przekazane przez nas wsparcie nie tylko na Jagiellonię, ale cały podlaski sport osiągnęło historycznie wysoką wartość. Naturalnie Jagiellonia to nie tylko piłkarze i drużyna, ale również cała związana z nią społeczność, niesamowici kibice tworzący wspaniałą atmosferę, z których przykład mogą brać fani z Polski i Europy. My staramy się im pomagać, m.in. w organizacji przejazdów na mecze. Pragnę również podkreślić, że sukcesywnie przekazywane przez nas kwoty zwiększają się i w 2025 roku osiągną one wysokość 3 milionów złotych. Jestem przekonany, że te fundusze przydadzą się Jagiellonii. Mecze piłkarskie są doskonałą okazją do promocji, m.in. produktu lokalnego. Już podczas ostatniego meczu ze Śląskiem Wrocław podchodziło do nas wielu kibiców, także z Wrocławia, którzy zachwalali serwowane produkty, bo nasza podlaska kuchnia jest wyśmienita i warto się nią pochwalić. Już wcześniej wspólnie z Jagiellonią po Polsce wędrowały sękacze. W przyszłości będę proponował, aby na każdym spotkaniu na trybunach promowały się instytucje kultury. Chcemy zachęcić kibiców do odwiedzania opery lub teatru. Na koniec chciałbym podziękować wszystkim – drużynie, trenerom, zarządowi, akcjonariuszem z panem Wojciechem Strzałkowskim na czele, za świetną robotę nie tylko na boisku, ale poza nim” – zapowiada Artur Kosicki.

Pozytywnie o kooperacji Jagiellonii z przedstawicielami województwa wypowiedział się również członek Zarządu Województwa Podlaskiego, Marek Malinowski. – „Sport to jedna z najlepszych form promocji województwa podlaskiego, a Jagiellonia robi. To nasz ambasador, za co bardzo dziękuję całemu klubowi i zapewniam, że może na nas liczyć w każdej chwili. Osobiście życzyłbym sobie, aby taki układ w tabeli Ekstraklasy pozostał już do końca, chociaż z nieco większą przewagą lidera nad resztą stawki. Wszyscy wierzymy w tytuł mistrzowski, ale i miejsce na podium przyjmiemy z wielką radością. Jako region słyniemy z przepięknej natury, wielokulturowości, wyjątkowej kuchni i cieszymy się, że możemy to wszystko promować podczas meczów Jagiellonii. Dziękuję za dotychczasową współpracę” – zaznacza Malinowski.

Marszałek Województwa Podlaskiego zapowiedział wsparcie w przypadku awansu Jagiellonii do rozgrywek o europejskie puchary. – „Jeżeli zajdzie taka potrzeba, to jako zarząd chętnie się w to włączymy. Zdajemy sobie sprawę, że do odniesienia sukcesu niezbędne są środki finansowe. Jak już wspomniałem, zawsze działaliśmy w porozumieniu z klubem. Tak było w przypadku budowy balonu przy Elewatorskiej, bo chociaż nie mogliśmy go sfinansować, to pomogliśmy w inny sposób. Podobnie będzie w przypadku udziału Jagiellonii w międzynarodowych rozgrywkach” – zapowiada Artur Kosicki.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›