Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jagiellonia z własną wodą – Jaga Water

Jagiellonia w ciągu najbliższych dni wprowadzi do sprzedaży napój Jaga Water.

Już wkrótce na sklepowych półkach pojawi się woda Jaga Sport Water, która jest efektem kontynuacji współpracy klubu z firmą Blue Lemon.

– „Nasz pierwszy wspólny produkt – Jaga Energy Drink, który wprowadziliśmy wspólnie z firmą Blue Lemon doskonale przyjął się na rynku i jest już dzisiaj dobrze rozpoznawany przez konsumentów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Kibiców postanowiliśmy wprowadzić do sklepów kolejną 'jagiellońską’ markę, Jaga Sport Water” – mówi dyrektor ds. Marketingu w Jagiellonii, Agnieszka Klim.

Jaga Sport Water 1l to woda mineralna, sygnowana herbem i nazwą Jagiellonii. Jest to naturalna, alkaliczna woda źródlana. Jako jedna z niewielu na rynku ma wysokie stężenie PH 8.0, co sprzyja odkwaszaniu organizmu, eliminowaniu toksyn, wzmacnianiu układu odpornościowego oraz doskonale nawadnia.

– „Cieszę się, że poszerzamy naszą ofertę o kolejne produkty Jagiellonii. Ten najnowszy jest dedykowany wszystkim osobom prowadzącym aktywny tryb życia. Z Jaga Sport Water każdy trening będzie jeszcze bardziej wydajny. Mamy nadzieję, że woda będzie cieszyła się równie dużym zainteresowaniem, co napój energetyczny” – mówi Łukasz Stoliński z firmy Blue Lemon.

– „Sukces Jaga Energy Drink sprawił, że energetyk i woda to nie jedyne produkty spożywcze, które będą dostępne na rynku. Już pracujemy nad kolejnymi projektami i mamy nadzieję, że one także przypadną do gustu Kibicom naszego Klubu” – podkreśla Agnieszka Klim

Źródło: Jagiellonia Białystok

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›