Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jagiellonia Białystok poszerzyła współpracę z PKO Bankiem Polskim

PKO Bank Polski poszerzył współpracę z Jagiellonią Białystok, firma wesprze klub w działaniach dotyczących Akademii oraz transmisji na żywo na kanale JagaTV w serwisie YouTube.

– „Bardzo cieszymy się z rozszerzenia współpracy z PKO Bankiem Polskim. Jest to dla nas sygnał, że rozwój naszych kanałów social media idzie we właściwym kierunku, a Partnerzy dostrzegają nowe propozycje jak chociażby Studio Słoneczna czy transmisje live. Co więcej rozbudowa współpracy jest niejako owocem zaangażowania naszych fanów, którzy wybierają opcje bankowe naszego Partnera za co serdecznie dziękujemy” – powiedziała Agnieszka Syczewska, Prezes Jagiellonii Białystok SSA.

Zakres wydarzeń oraz akcji, w które będzie się angażować PKO Bank Polski jest naprawdę szeroki. Mowa tu o transmisjach live z domowych meczów III ligi oraz Centralnej Ligi Juniorów z udziałem zespołów Jagiellonii, przeprowadzanych na kanale JagaTV w serwisie YouTube. Współpraca będzie również widoczna w trakcie środowego programu Studio Słoneczna, nadawanego co tydzień, o godz. 19:20, na żywo na kanale JagaTV. Ponadto na terenie Ośrodka Treningowego przy ul. Elewatorskiej pojawi się baner PKO Banku Polskiego. Instytucja zyska również szereg tytułów – Przyjaciela Akademii Piłkarskiej Jagiellonii Białystok, partnera programu Studio Słoneczna oraz Partnera relacji live III ligi i CLJ U18.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›