Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jagiellonia Białystok w kolejnym sezonie w Errea

Jagiellonia Białystok kolejny już sezon rozegra grając w strojach Errea.

Koszulki domowe, tzw. pasiaki, powstały na podstawie zwycięskiego projektu w konkursie na koszulkę meczową, który wraz z Sponsorem Technicznym – firmą Errea klub przeprowadził na przełomie roku. Dzięki temu to właśnie kibice Jagiellonii zadecydowali, w jakich strojach piłkarze będą walczyć w Lidze Europy oraz o ligowe punkty w sezonie 2018/19.

Wraz z premierą, koszulki domowe i wyjazdowe zostały włączone do sprzedaży. Stroje dostępne są zarówno w Jaga Fan Shopie, jak i sklepie internetowym sklep.jagiellonia.pl, cena koszulki to 169 złotych.

Najnowsze

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci – Akademie Klasy Ekstra

Rusza czwarta edycja cyklu imprez piłkarskich dla najmłodszych pod hasłem Akademie Klasy Ekstra, organizowana przez Ekstraklasę SA ...

Całość ›

ONICO z najwyższą frekwencją w sezonie 2018/2019

W sezonie 2018/2019 PlusLigi na domowych meczach ONICO Warszawa pojawiło się łącznie 58 671 kibiców, co daje średnią 3 911 osób na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.
#sponsoringsport #siatkowka #pgeskrabelchatow https://t.co/Gq3TGSkaNd

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci - Akademie Klasy Ekstra.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/IdLkPr7saD