Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ITAKA sponsorem tytularnym stadionu w Opolu

ITAKA Arena – tak nazywa się nowy stadion przy ul. Leonarda Olejnika 1 w Opolu. Największe polskie biuro podróży, mające swoją siedzibę w tym samym mieście, zostało sponsorem tytularnym obiektu Odry Opole na najbliższe pięć lat. W ramach współpracy ITAKA zyska szeroki pakiet świadczeń promujących jej markę.

– „Bardzo się cieszę, że Stadion Opolski od dziś nazywa się ITAKA Arena, a sam proces komercjalizacji zakończyliśmy jeszcze przed oficjalnym otwarciem obiektu. To sytuacja bez precedensu. Aktualny mistrz Polski Jagiellonia Białystok na sponsora tytularnego czekał ponad 9 lat, co pokazuje, jak trudny jest to proces. Tym większym wyróżnieniem jest wsparcie ITAKI, która dostrzegła potencjał Stadionu i miasta. Jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają obie strony” – mówi prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski.

Podpisanie umowy z ITAKĄ to zwieńczenie wielomiesięcznych poszukiwań kluczowego partnera dla stadionu w Opolu. Sponsora tytularnego wyłoniono w drugiej turze konkursu, po tym jak Zakład Komunalny zdecydował się podnieść minimalną kwotę konieczną do złożenia oferty i wydłużyć minimalny czas trwania umowy do 5 lat. ITAKA jako jedyna przedstawiła propozycję spełniającą nowe wymagania.

„Pozyskanie sponsora tytularnego to ogromny sukces, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak trudny jest rynek naming rights. W przypadku innych stadionów w Polsce poszukiwania trwały nieraz wiele lat, a nam udało się znaleźć pewnego partnera jeszcze przed oficjalną inauguracją ITAKA Areny. To ważny krok w kierunku stabilności finansowej obiektu, ale także szansa na obopólne korzyści.” – mówi Patryk Stasiak, Prezes Zarządu Zakładu Komunalnego w Opolu.

„Poszukiwania sponsora tytularnego rozpoczęliśmy już w pierwszej połowie ubiegłego roku. W ciągu ostatnich miesięcy w tak zwanym dialogu technicznym byliśmy z kilkoma potencjalnymi sponsorami, ale to właśnie ITAKA była jedną z firm, z którymi rozmawialiśmy jeszcze na etapie budowy. Cieszymy się, że udało się nam przekonać do współpracy tak zacną markę – lidera branży turystycznej, w dodatku firmę z silnymi, opolskimi korzeniami” – dodaje Katarzyna Oborska- Marciniak, wiceprezes Zakładu Komunalnego w Opolu.

Pięcioletnia umowa między Zakładem Komunalnym a ITAKĄ zapewnia biuru podróży nie tylko szeroki wachlarz narzędzi do promocji marki, ale także unikatowe prawa sponsorskie. ITAKA, jako Sponsor Tytularny stadionu, zyskuje prawo do nazwy ITAKA Arena oraz wyboru logotypu promocyjnego obiektu, który wraz z nazwą pojawi się we wszystkich materiałach promocyjnych wydarzeń – zarówno w druku, jak i przestrzeni digital. Logo ITAKI będzie widoczne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz stadionu – na elewacji, podświetlanej membranie, przy wejściach, witaczach oraz w przestrzeniach komunikacyjnych. Umowa obejmuje także specjalne aktywacje marketingowe dostosowane do potrzeb nowego sponsora tytularnego.

– „ITAKA całą swoją 36-letnią historią związana jest z Opolem, jestem więc ogromnie szczęśliwy, że możemy być częścią rozwoju naszego miasta. Nowy, wspaniały stadion, który od dziś będzie nosił nazwę ITAKA Arena, jest sumą ciężkiej pracy, ogromnej pasji i zaangażowania w lokalne działania. Niezmiernie się cieszę, że przyczynimy się do tego, że Opolanie będą mogli wreszcie poszczycić się nowoczesnym stadionem na skalę światową” – powiedział Leszek Szagdaj, Prezes ITAKA HOLDINGS.

Zaszczytne miano sponsora tytularnego to dla nas powód do dumy i kolejny, niezwykle ważny krok w promocji naszej marki przez sport” – komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS. – „Zdrowa rywalizacja i radość z uzyskanych wyników wpisują się także w naszą strategię. Serdecznie gratuluję wszystkim, którzy przyczynili się do powstania i finalizacji tego wspaniałego obiektu i jestem przekonany, że już wkrótce stanie się on areną porywających sportowych wydarzeń.”

Ponadto ITAKA otrzyma na wyłączność doskonale zlokalizowaną lożę VIP na pierwszym piętrze stadionu wraz z dedykowanymi miejscami siedzącymi. Dodatkowo zyska dostęp do miejsc parkingowych w strefie VIP oraz możliwość korzystania z sali bankietowej VIP. W ramach pakietu sponsorskiego ITAKA będzie mogła organizować wydarzenia w sali konferencyjnej, z pełnym wsparciem technicznym, a także przeprowadzać ekskluzywne toury ze zwiedzaniem stadionu.

Najnowsze

Cegielnia Grabarz nowym sponsorem głównym Orła Łódź

Powiększa się grono firm, które w sezonie 2025 będą wspierały Orła Łódź Nowym sponsorem głównym klubu została Cegielnia ...

Całość ›

PayPo przedłuża współpracę z PZS

PayPo, lider płatności odroczonych w Polsce skierowanych do sklepów internetowych, przedłużawspółpracę z Polskim Związkiem Piłki ...

Całość ›

Sport Management Academy już w kwietniu

Jako Partner Medialny zapraszamy do udziału w cyklu wykładów Sport Management Academy, organizowanym przez SKN Zarządzania w Sporcie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›