Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Inter Krostoszowice sprzedał nazwę na WOŚP

Mały klub występujący w rybnickiej B-Klasie Inter Krostoszowice postanowił wesprzeć WOŚP i sprzedał prawo do swojej nazwy na licytacji.

W ramach licytacji na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy Inter Krostoszowice pozwolił zwycięzcy na dodanie nazwy Sponsora do nazwy klubu. Licytację wygrała zaangażowana już w sport firma Poltent, która przekazała na ten cel 3300 zł.

– „Zostajemy sponsorem tytularnym klubu piłkarskiego i wspieramy przy tym WOŚP! Inter Krostoszowice wystawił aukcję dla WOŚP, w której można było wylicytować sponsoring główny klubu. Wiecie, że kochamy sport, więc wygrana musiała być nasza. Tak oto w nowym sezonie będziemy iść wspólną ścieżką, po wygrane w rybnickiej B-klasie” – napisała firma Poltent mediach społecznościowych.

– „Cieszymy się, że taka uznana firma pojawia się w naszym małym Klubie. Przypominamy, że ten sponsor nie zbawi finansowo klubu, bo swoją wylicytowaną kwotę wesprze w 100% WOŚP! Jednak przez ten gest chcemy pokazać, że nawet małe kluby mają swój potencjał i wraz z firmą Poltent chcemy działać wspólnie, organizować wspólne eventy i akcje dla wszystkich kibiców i uczestników imprez sportowych, bo INTER to nie tylko piłka nożna- to również inne sekcje np. biegowe, rowerowe czy motocyklowe. A nasze plany rozwojowe nie pozostają zamknięte” – mówi nam Marcin Piwoński, prezes Poltent Interu Krostoszowice

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›