InPost pojedzie razem z kolarzami
W mijającym tygodniu firma InPost podczas specjalnej konferencji prasowej została ogłoszona jako sponsor strategiczny polskiego kolarstwa.
– „W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego. Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących świadomość oraz pożądany wizerunek marki” – mówi Izabela Karolczyk Szafrańska, Chief Marketing Officer Grupy InPost.
InPost będzie wspierał kolarstwo m.in. podczas Tour de Pologne (28 lipca) oraz mistrzostw świata w Glasgow (5 sierpnia). Zakres współpracy obejmuje ekspozycję logotyp InPost do końca 2023 roku na odzieży startowej szosowej kadry narodowej, na samochodach reprezentacji, ściankach konferencyjnych oraz na materiałach promocyjnych w Internecie. firma jest również sponsorem prestiżowego Grand Prix Poland na torze. W ramach współpracy InPost będzie korzystał z logotypu kompozytowego oraz wizerunku grupowego reprezentantów Polski, w tym Rafała Majki i Michała Kwiatkowskiego – mistrza świata i zwycięzcy jednego z etapów tegorocznego Tour de France.
W roku 2022 roku InPost rozpoczął współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, natomiast od kilku lat działa InPost Sport Team. Do programu potentata kurierskiego należą tacy lekkoatleci jak: Konrad Bukowiecki, Marcin Krukowski, Roch Krukowski, Robert Urbanek i Wojciech Nowicki oraz Weronika Baszak, a także judoczka Aleksandra Kowalewska.