Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

InPost Oficjalnym Sponsorem łuczniczki Kariny Kozłowskiej

Karina Kozłowska – polska łuczniczka, która przeszła niezwykle trudną drogę – dołącza do InPost Sport Team.

Od ucieczki z Białorusi, startów na igrzyskach w Tokio, przez pracę na etat i treningi po godzinach, aż po mistrzostwo Polski i realną szansę na medal olimpijski w Los Angeles. Mająca polskie korzenie, 24-letnia łuczniczka zaczyna nowy rozdział.

W 2022 roku Karina opuściła Białoruś, gdzie wcześniej protestowała przeciwko miejscowej władzy. Jako czwarta zawodniczka igrzysk olimpijskich w Tokio, w rywalizacji drużynowej, trafiła do Polski, do klubu LKS Łucznik Żywiec – i wkrótce zdobyła młodzieżowe mistrzostwo Polski.

Po konflikcie z trenerem i prezesem klubu musiała jednak zrezygnować z dalszych startów. Podjęła pracę w lokalnym sklepie i mocno ograniczyła treningi, które od tej pory prowadziła we własnym zakresie. Mimo trudności, w lutym 2025, zdobyła halowe mistrzostwo Polski w łuku klasycznym, pokonując zawodniczki z całego kraju. W tym samym roku otrzymała polskie obywatelstwo.

Historia młodej i uzdolnionej zawodniczki poruszyła media, opinię publiczną, a także Rafała Brzoskę, założyciela i prezesa InPost, który zdecydował się zaproponować Karinie finansowe wsparcie. Dzięki temu dziś może wreszcie skupić się w pełni na tym, co dla niej najważniejsze – na sporcie.

Już we wrześniu Karina wystartuje w mistrzostwach świata w południowokoreańskim Gwangju. Jednocześnie Nasza Reprezentantka z nadzieją i determinacją spogląda na Igrzyska Olimpijskie w Los Angeles. Tym razem nie tylko chce tam być – chce wrócić z medalem.

Najnowsze

Legia Warszawa kolejny sezon z Nexen Tire

Legia Warszawa i Nexen Tire przedłużyli kilkuletnią współpracę, która trwa od sezonu 2021/22 Poza obecnością marki czołowego ...

Całość ›

Verocargo na kolejne dwa lata z Piastem Gliwice

W kolejnych dwóch sezonach sponsorem głównym Piasta Gliwice będzie gliwicka firma verocargo Uznana marka w branży spedycyjnej i ...

Całość ›

Kappa nowym sponsorem technicznym Wisły Kraków

Nowym Sponsorem Technicznym Wisły Kraków – renomowaną włoską marką Kappa Umowa została zawarta na trzy lata i zakłada ścisłą ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›