InPost dłużej sponsorem Atlético Madryt

InPost przedłużył podpisaną w 2024 roku umowę z Atlético Madryt, obydwie strony chwalą sobie współpracę.
InPost w ostatnich latach coraz mocniej inwestuję w promocje poprzez sport. Obecnie jest m.in. sponsorem Newcastle United, największego wyścigu kolarskiego na świecie Tour de France, Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej a także naszej lekkoatletycznej gwiazdy Natalii Bukowieckiej.
W ostatnim czasie InPost i Atlético Madryt przedłużyły współpracę. Współpraca ma wzmocnić rozpoznawalność marki na lokalnym rynku, zakłada również wspólne akacje CSR.
– „Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to wartości, które w pełni podzielamy z Atlético Madryt. Doskonałe wyniki osiągnięte podczas pierwszego sezonu zachęcają nas do dalszego łączenia potencjału InPost i Atlético, z myślą o wspólnej, innowacyjnej przyszłości” – podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer InPost.
– „Odnowienie tej umowy odzwierciedla siłę partnerstwa, które wykroczyło poza sponsoring, generując inicjatywy mające realny wpływ na naszą społeczność. Łączy nas wizja innowacji, zrównoważonego rozwoju i zaangażowania społecznego” – zaznaczył Óscar Mayo, dyrektor generalny ds. przychodów i operacji Atlético Madryt.