Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Industria Kielce wprowadza cyfrowe zmiany

W 2023 roku KS Iskra Kielce dołączyła do Stellis Galaxy, wdrażając system biletowy One Ticketing oraz moduł Marketing Automation na platformie Stellis One. Teraz klub przechodzi kolejny etap cyfrowej transformacji.

13 listopada uruchomiono nową stronę internetową Industrii Kielce, która ma stać się centrum informacji – aktualności, terminarza, wyników i statystyk. W najbliższych tygodniach zaplanowano premierę nowoczesnego e-sklepu oraz aplikacji mobilnej One App, w pełni zintegrowanych z ekosystemem Stellis One.

Jak podkreśla Paweł Papaj, p.o. prezesa KS Iskry Kielce, klub chce oferować kibicom usługi na najwyższym poziomie, a współpraca ze Stellis pozwala budować „cyfrowy dom” dla fanów. Nowe narzędzia mają umożliwić zupełnie nowy poziom interakcji z kibicami.

Kluczowym elementem wdrożenia jest pełna integracja wszystkich rozwiązań i logowanie SSO, które ułatwi dostęp do biletów, sklepu, aplikacji i innych usług klubu. Dzięki temu kibice zyskają wygodny, spójny i nowoczesny kontakt z klubem — od informacji i zakupów po interakcję z zespołem, wszystko dostępne na smartfonie.

CEO Stellis, Łukasz Gąsiorowski, podkreśla, że współpraca wchodzi na wyższy poziom: po biletach i automatyzacji marketingu naturalnym krokiem jest uruchomienie strony, e-sklepu i aplikacji, wspierając ambicje klubu o międzynarodowej renomie.

Najnowsze

Superauto Partnerem Polskiego Związku Biathlonu

Polski Związek Biathlonu podpisał umowę partnerską z firmą Superautopl, która do 2027 roku będzie pełnić rolę Partnera ...

Całość ›

Szubryt na spodenkach Wisły Kraków

Firma Szubryt, znany polski producent wędlin i dań gotowych, została ogłoszona nowym Oficjalnym Sponsorem Wisły Kraków Logotyp ...

Całość ›

Groupama oficjalnym sponsorem Tour de France

Partnerstwo wpisuje się w strategię Groupama dotyczącą rozwijania działań w kolarstwie — zarówno zawodowym, jak i ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›