Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Igrzyska w Tokio zaprezentowały swoją maskotkę

Futurystyczną postać ze szpiczastymi uszami w biało-niebieską kratę, która została maskotką letnich igrzysk olimpijskich w Tokio w 2020 roku, nazwano Miraitowa. Z kolei postać w biało-różową szachownicę, która będzie maskotką paraolimpiady to Someity.

Miraitowa to połączenie dwóch japońskich słów: “mirai” – oznaczające przyszłość i “towa” – wieczność. Z kolei Someity nawiązuje do kwiatu wiśni.

Wyboru maskotek dokonało 6,5 miliona japońskich dzieci – ze szkół w kraju i za granicą – w dniach od 11 grudnia do 22 lutego. Każda klasa miała jeden głos. Jednak dopiero w niedzielę maskotkom nadano imiona.

– “Wy również jesteście częścią tej olimpiady. Wybraliście te dwie postaci. Te kandydatury wybrało blisko pięć milionów uczniów, więc olimpiada należy do wszystkich, a nie tylko do sportowców. Mamy nadzieję, że wszyscy się zjednoczą i razem osiągniemy sukces. Jednak do tego potrzebujemy wspólnej pracy” – powiedział do dzieci szef komitetu organizacyjnego igrzysk Tokio 2020 i były premier Japonii Yoshiro Mori.

Organizatorzy w ubiegłym roku otrzymali ponad dwa tysiące zgłoszeń w ogólnokrajowym konkursie. W grudniu zostały wyłonione trzy pary. Zwycięska jest autorstwa ilustratora i rysownika Ryo Taniguchiego. Jego projekt zebrał ponad połowę głosów i zdecydowanie pokonał dwie pozostałe kandydatury.

Igrzyska w Tokio zaplanowane są w terminie 24 lipca – 9 sierpnia 2020 roku.

Najnowsze

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem

Fortuna zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe w skoki narciarskie Bukmacher, który od listopada 2018 roku jest oficjalnym sponsorem ...

Całość ›

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław

Firma Röben, jeden z czołowych producentów ceramiki budowlanej, została Sponsorem Głównym WTS Sparty Wrocław na sezon 2019 – ...

Całość ›

Polskie Zakłady Bukmacherskie Sponsorem Suzuki Pucharu Polski

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Suzuki Pucharu Polski Turniej finałowy odbędzie się od 14 do 17 lutego ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem.
#sponsoringsport #fortuna #sokinarciarskie https://t.co/RxgwB0n2lg

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław.
#sponsoringsport #zuzel #spartawroclaw https://t.co/lYQ1OksNyG