Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Igrzyska Olimpijskie pierwszy raz z piwem

Po razy pierwszy podczas Igrzysk Olimpijskich promowana zostanie marka piwa, którym będzie Corona Cero.

Koncern browarniczy AB InBev, producent takich piw, jak Budweiser, Beck’s, Stella, Corona będzie eksponować jedną ze swoich marek podczas Igrzysk Olimpijskich. W trakcie wydarzenie promowana będzie bezalkoholowa Corona Cero.

Umowa potrwa do 2028 roku i obejmie tegoroczne letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, zimowe igrzyska w Mediolanie w 2026 roku oraz letnie Igrzyska Olimpijskie w Los Angeles.

„Spodziewamy się, że dzięki temu partnerstwu Corona Cero przyspieszy rozwój kategorii piwa bezalkoholowego i zwróci uwagę na „umiar”– mówi dyrektor ds. marketingu AB InBev, Marcel Marcondes. – „Piwo to napój, w którym należy zachować umiar i dlatego na tę okazję wypada wybrać jedynie Corona Cero” – dodał Marcondes.

Program Olympics Partners (TOP) to najwyższy poziom sponsoringu igrzysk olimpijskich, a AB InBev dołącza do takich firm jak Coca-Cola, Visa i P&G. Do tej pory marka piwa nie była globalnym partnerem Igrzysk Olimpijskich.

Najnowsze

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›

GOJA kolejny raz z WTS Spartą

GOJA – materiały budowalne, po raz siódmy wesprze Wrocławskie Towarzystwo Sportowe i w sezonie 2024 nadal będzie Sponsorem Głównym ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›