Igrzyska Olimpijskie pierwszy raz z piwem
Po razy pierwszy podczas Igrzysk Olimpijskich promowana zostanie marka piwa, którym będzie Corona Cero.
Koncern browarniczy AB InBev, producent takich piw, jak Budweiser, Beck’s, Stella, Corona będzie eksponować jedną ze swoich marek podczas Igrzysk Olimpijskich. W trakcie wydarzenie promowana będzie bezalkoholowa Corona Cero.
Umowa potrwa do 2028 roku i obejmie tegoroczne letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, zimowe igrzyska w Mediolanie w 2026 roku oraz letnie Igrzyska Olimpijskie w Los Angeles.
– „Spodziewamy się, że dzięki temu partnerstwu Corona Cero przyspieszy rozwój kategorii piwa bezalkoholowego i zwróci uwagę na „umiar”– mówi dyrektor ds. marketingu AB InBev, Marcel Marcondes. – „Piwo to napój, w którym należy zachować umiar i dlatego na tę okazję wypada wybrać jedynie Corona Cero” – dodał Marcondes.
Program Olympics Partners (TOP) to najwyższy poziom sponsoringu igrzysk olimpijskich, a AB InBev dołącza do takich firm jak Coca-Cola, Visa i P&G. Do tej pory marka piwa nie była globalnym partnerem Igrzysk Olimpijskich.