Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków

W dwa tygodnie, od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie zwyciężyła w finale, we wszystkich mediach na jej temat pojawiło się ponad 70 tys. publikacji.

Dotarcie zmonitorowanych materiałów to prawie 429 mln potencjalnych kontaktów o wartości ekwiwalentu reklamowego (AVE) prawie 97 mln zł. W samych stacjach radiowych i telewizyjnych na temat sukcesu tenisistki wyemitowano w tym okresie aż 712 wiadomości – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.

Zainteresowanie sportsmenką pojawiło się 4 października w dniu jej zakwalifikowania się do ćwierćfinałów French Open 2020, Roland Gaross – wówczas na jej temat w mediach zanotowano już 3,6 tys. publikacji o dotarciu 21 mln potencjalnych kontaktów. Iga Świątek jest pierwszą Polką, która zwyciężyła w międzynarodowych mistrzostwach Francji w tenisie, pokonując w finale Amerykankę, Sofię Kenin i zdobywając przy tym wielkoszlemowy puchar. W dniu zwycięstwa – 10 października br., we wszystkich mediach zanotowano już z kolei 15 826 publikacji związanych z jej sukcesem o dotrciu prawie 75 mln potencjalnych kontaktów.

W okresie 4 – 18 października łącznie w radiu i telewizji pojawiło się 712 materiałów, z czego aż 590 to komunikaty radiowe. Całkowity ekwiwalent reklamowy (AVE) wszystkich wzmianek to prawie 4 mln zł, a ich dotarcie wyniosło 75 mln potencjalnych kontaktów. Materiały, które okazały się mieć największe dotarcie objęły tytuły: Program 24 Polskiego Radia, TVN24, Program I Polskiego Radia, TVP Info i Radio Gdańsk.

W tym czasie w prasie pojawiło się 621 publikacji o łącznym dotarciu wynoszącym prawie 40 mln potencjalnych kontaktów i ekwiwalentem reklamowym (AVE) o wartości 19 mln zł. Najwięcej materiałów (149) pojawiło się 12 października w takich tytułach jak: Tele Tydzień, Gazeta Wyborcza, Fakt, Newsweek, Do Rzeczy, Rzeczpospolita, czy Przegląd Sportowy. Wśród ogólnie najbardziej zasięgowych tytułów prasowych, które pisały na ten temat znalazły się: Tele Tydzień, Życie na Gorąco, Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, Polityka i Newsweek.

W portalach i mediach społecznościowych pojawiło się ponad 68 tys. wzmianek o dotarciu w wysokości ponad 313 mln potencjalnych kontaktów i ekwiwalencie reklamowym (AVE) na poziomie 73 mln zł. Najwięcej publikacji zanotowano na Twitterze, na którym w analizowanym okresie opublikowano łącznie aż 52 028 tweetów i retweetów o dotarciu ponad 71 mln potencjalnych kontaktów. Najwyższą wartość dotarcia zaobserwowano natomiast na platformie Facebook (133 tys. potencjalnych kontaktów), gdzie w okresie 2 tygodni pojawiło się ponad 3,5 tys. materiałów, a najwyższy ekwiwalent reklamowy (AVE) wygenerowały portale internetowe (56 mln zł), gdzie pojawiło się prawie 11 tys. publikacji. Najbardziej zasięgowe wpisy dotyczące social mediów pochodziły z następujących kont: Orange (Facebook), Iga Świątek (Twitter), annalewandowskahpba (Instagram).

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›