HydroTruck sponsorem koszykówki w Radomiu
Występująca w Energa Basket Lidze Rosa Radom zyskała nowego partnera, sponsorem tytularnym klubu została firma HydroTruck z Radomia.
Nowy sponsor strategiczny i nowa nazwa! Chodzi o występujących w Energa Basket Lidze koszykarzy, którzy od dziś funkcjonują pod nazwą HydroTruck Radom.
– „Klub ma wspaniałą tradycję ostatnich lat, mocne fundamenty, zintegrowane środowisko i wsparcie miasta. To główne powody, dla których postanowiliśmy znacznie zwiększyć swoje zaangażowanie w ten koszykarski projekt” – podkreśla Zbigniew Sitkowski, prezes Hydro Truck sp. z o.o.
Mająca siedzibę w Radomiu firma Hydro Truck sp. z o.o. znana jest ze wsparcia wielu dyscyplin i wielu sportowców, głównie z regionu radomskiego. Jednak to w koszykówce obecna jest najmocniej od samego początku, a teraz zwiększa swoje zaangażowanie na tyle, że firmie przypadła rola sponsora strategicznego i tytularnego. Stąd właśnie zmiana nazwy klubu.
– „Jesteśmy wdzięczni firmie Hydro Truck i jej prezesowi Zbigniewowi Sitkowskiemu, że zdecydował się na ten swoisty mecenat w niełatwym dla naszego klubu czasie. Na wsparcie mogliśmy liczyć dotychczas, ale teraz, to zaangażowanie będzie znacznie większe. Umowa będzie obowiązywała na razie przez półtora roku” – informuje Piotr Kardaś, prezes klubu.
– „Nigdy nie kryłem swojej sympatii do koszykówki, choć jak wiadomo firma Hydro Truck udziela wsparcia zawodnikom sportów walki, siatkarzom Cerradu Czarnych, siatkarkom E.Leclerc Radomki, jest obecna też na wielu innych polach. W klubie koszykówki widzimy potencjał, mocne fundamenty, wspaniałe sukcesy i tradycje. Bardzo ważne jest też wsparcie miasta i szerokie środowisko, które świetnie działa w koszykówce dzieci i młodzieży. To są powody, dla których zwiększamy zaangażowanie w klub Energa Basket Ligi, jestem przekonany, że z korzyścią dla obu stron” – podkreśla Zbigniew Sitkowski.
Klub ma od 15 stycznia nową nazwę – HydroTruck Radom – która będzie funkcjonowała oficjalnie. Co za tym idzie, powstało już nowe logo, zespół otrzyma nowe stroje, a sukcesywnie zmieniane będą strony i profile, również w mediach społecznościowych.
– „To jest nowe otwarcie, ale rzecz jasna absolutnie nie odcinamy się od przeszłości, która jest naszą chlubą” – zaznacza Piotr Kardaś.