Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Hutnik kolejny raz docenia swoich przyjaciół

Po raz kolejny Hutnik Kraków postanowił docenić swoich przyjaciół. Rekordowa liczba paczek wyruszyła do sponsorów, partnerów, wolontariuszy i członków stowarzyszenia.

– „Przygotowane przez nas upominki to podziękowania za wsparcie nas w sezonie 2020/21” – wyjaśnia Artur Trębacz, prezes zarządu Hutnika Kraków – „Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za każdą pomoc, która dociera do klubu. Za nami pierwszy sezon w eWinner 2.Lidze po powrocie na szczebel centralny. Bardzo trudny cel, którym było utrzymanie się na tym poziomie rozgrywkowym, został osiągnięty. Mogliśmy go osiągnąć dzięki świetnej pracy sztabu szkoleniowego oraz grze zawodników, jednak nie tylko. Ten sukces jest wspólnym sukcesem także sponsorów, partnerów, kibiców, wolontariuszy i pracowników klubu. Dziękuję Wam wszystkim” – dodaje.

Właśnie aby podkreślić jak ważny jest wkład każdego adresata przesyłki w działalność klubu przygotowane zostały specjalne puzzle.

„Każdy z obdarowanych otrzyma eleganckie pudełeczko z herbem klubu.” – mówi Marcin Kądziołka, specjalista ds. marketingu i PR Hutnika Kraków – „W środku znajduje się tylko jeden malutki puzzel, a wszystkie wysłane puzzle wspólnie tworzą herb Hutnika. Właśnie w ten sposób chcemy przypomnieć, że każdy tworzący Hutnika jest inny, ale wspólnie tworzymy wyjątkową całość. Ta akcja nawiązuje do jednej z opraw naszych kibiców.” – dodaje.

Poza puzzlami w przesyłkach znaleźć będzie można niedostępne w sprzedaży klubowe gadżety. W zależności od zawartości przesyłki znajdować się tam będą między innymi: przygotowane przez firmę Marxam Project korkowe breloki z wynikami wszystkich spotkań z minionego sezonu, personalizowane piłki z autografami zawodników Hutnika oraz album podsumowujący sezon 2020/21. Wspomniany album ilustrowany w głównej mierze zdjęciami Pawła Jerzmanowskiego to pierwsze klubowe wydawnictwo, które ukazało się od jubileuszu 65-lecia klubu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›