Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

hummel z Superligą przez kolejne dwa sezony

Marka hummel, producent wysokiej jakości sprzętu sportowego, kontynuuje współpracę promocyjną przy rozgrywkach ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet.

Umowa pomiędzy marką hummel, a Superligą została zawarta na okres dwóch sezonów – 2023/2024 oraz 2024/2025. Na mocy nowego kontraktu, obecność marki będzie widoczna podczas rozgrywek ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet. hummel pojawi się w szczególności w rozbudowej komunikacji digitalowej.

Najlepsze zawodniczki i zawodnicy każdej serii meczów nadal będą nagradzani indywidualnymi nagrodami od marki hummel. Po każdej serii meczów, kibice mogą brać udział w głosowaniu na zwycięzców w oficjalnej aplikacji Superligi. Fani mogą wybierać zwycięzców spośród trzech zawodniczek i zawodników, nominowanych przez dziennikarzy i ekspertów piłki ręcznej.

– „Przedłużenie współpracy z Superligą o kolejne dwa sezony jest dla nas naturalną kontynuacją kierunku, który obraliśmy przed laty. Jesteśmy obecni w piłce ręcznej na najwyższym poziomie. Liczby pokazują, że ekspozycja naszej marki mocno odbiła się w świadomości kibiców klubów ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, tworząc tym samym solidną platformę wizerunkowo-sprzedażową. Cenimy sobie długotrwałe relacje biznesowe, a współpraca z Superligą od lat pokazuje, że warto inwestować w piłkę ręczną na rodzimym rynku” – mówi Nikodem Pałasz, Country Director hummel Poland.

– „W Supelidze stawiamy na budowanie długotrwałych relacji biznesowych, które przynoszą wymierne korzyści dla obu stron. Przedłużenie współpracy z marką hummel jest tego dowodem. Cieszymy się, że kolejny międznarodowy partner dostrzega potencjał naszych rozgrywek i chce w nie inwestować. Przez te kilka lat funkcjonowania ligi zawodowej staliśmy się wiarygodną i godną zaufania organizacją, która potrafi skutecznie realizować cele biznesowe naszych partnerów” – mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi Sp. z o.o.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›