hummel z Superligą przez kolejne dwa sezony
Marka hummel, producent wysokiej jakości sprzętu sportowego, kontynuuje współpracę promocyjną przy rozgrywkach ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet.
Umowa pomiędzy marką hummel, a Superligą została zawarta na okres dwóch sezonów – 2023/2024 oraz 2024/2025. Na mocy nowego kontraktu, obecność marki będzie widoczna podczas rozgrywek ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet. hummel pojawi się w szczególności w rozbudowej komunikacji digitalowej.
Najlepsze zawodniczki i zawodnicy każdej serii meczów nadal będą nagradzani indywidualnymi nagrodami od marki hummel. Po każdej serii meczów, kibice mogą brać udział w głosowaniu na zwycięzców w oficjalnej aplikacji Superligi. Fani mogą wybierać zwycięzców spośród trzech zawodniczek i zawodników, nominowanych przez dziennikarzy i ekspertów piłki ręcznej.
– „Przedłużenie współpracy z Superligą o kolejne dwa sezony jest dla nas naturalną kontynuacją kierunku, który obraliśmy przed laty. Jesteśmy obecni w piłce ręcznej na najwyższym poziomie. Liczby pokazują, że ekspozycja naszej marki mocno odbiła się w świadomości kibiców klubów ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, tworząc tym samym solidną platformę wizerunkowo-sprzedażową. Cenimy sobie długotrwałe relacje biznesowe, a współpraca z Superligą od lat pokazuje, że warto inwestować w piłkę ręczną na rodzimym rynku” – mówi Nikodem Pałasz, Country Director hummel Poland.
– „W Supelidze stawiamy na budowanie długotrwałych relacji biznesowych, które przynoszą wymierne korzyści dla obu stron. Przedłużenie współpracy z marką hummel jest tego dowodem. Cieszymy się, że kolejny międznarodowy partner dostrzega potencjał naszych rozgrywek i chce w nie inwestować. Przez te kilka lat funkcjonowania ligi zawodowej staliśmy się wiarygodną i godną zaufania organizacją, która potrafi skutecznie realizować cele biznesowe naszych partnerów” – mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi Sp. z o.o.