Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Hummel rozszerza współpracę z Superligą

Producent sprzętu sportowego, marka hummel, rozszerza zakres współpracy promocyjnej przy rozgrywkach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet.

W sezonie 2020/2021 na rynek trafią nowe modele oficjalnych butów rozgrywek, a także 22 najlepszych zawodniczek i zawodników sezonu, zdobywców statuetek Gladiatorów, otrzyma propozycję podpisania indywidualnych kontraktów sponsorskich z marką hummel.

Od sezonu 2019/2020, najlepsze zawodniczki i zawodnicy każdej serii są nagradzani indywidualnymi nagrodami. Po każdej serii rozgrywek, kibice mogą brać udział w głosowaniu na zwycięzców na profilach społecznościowych PGNiG Superligi Kobiet i PGNiG Superligi na portalu Facebook. Fani mogą wybierać zwycięzcę spośród trzech nominowanych przez dziennikarzy TVP Sport, WP SportoweFakty oraz Przeglądu Sportowego zawodniczek i trzech zawodników. Sportowcy są nagradzani obuwiem marki hummel.

Na mocy nowego porozumienia z Superligą sp. z o.o., do grona ambasadorów marki hummel dołączyć będzie mogło 22 zwycięzców plebiscytu na najlepszych zawodników sezonu, Gladiatorów, który rokrocznie organizowany jest w PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet. W ramach współpracy, sportowcy dostaną propozycję indywidualnych kontraktów sponsorskich. W sezonie 2019/2020 indywidualne kontrakty zaproponowano MVP sezonu – Kindze Jakubowskiej i Szymonowi Sićko, którzy od sierpnia 2020 zostali nowymi ambasadorami marki hummel.

„Co roku Gladiatory odbierają 22 najbardziej wyróżniający się sportowcy sezonu najwyższej klasy rozgrywkowej piłki ręcznej w Polsce. Zależało nam na tym by w jeszcze większym stopniu wyróżnić ich trud i całoroczne dokonania. Dzięki rozszerzeniu współpracy z marką hummel, będziemy mogli uhonorować zawodników i zawodniczki w dużo większym stopniu niż do tej pory. Rozszerzenie współpracy to kolejny dowód na ogromny wzrost zainteresowania PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet oraz ich wartością promocyjną dla sponsorów.” – mówi Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.

Podobnie jak w sezonie poprzednim, na rynek trafi do sprzedaży nowy model oficjalnego buta Superligi i Superligi Kobiet, przeznaczony do piłki ręcznej.

„W poprzednim sezonie na polskich parkietach świetnie sprawdziły się buty Aerocharge Engineered STZ. Rozwijając ten model, przedstawiamy nowy Oficjalny But Superligi i Superligi Kobiet – Aerocharge Fusion STZ. Główną zmianą jest materiał zewnętrzny. Nowa dzianinowa cholewka poprawia oddychalność stopy podnosząc komfort graczy podczas treningów i meczów. Wewnętrzna taśma w przedniej części buta i nowy system sznurowania zapewniają dokładne dopasowanie obuwia do stopy i lepszą kontrolę. Jesteśmy przekonani, że Aerocharge Fusion STZ podbije serca zawodników i fanów piłki ręcznej w Polsce.” – powiedział Nikodem Pałasz, General Manager hummel Poland.

hummel – duńska marka, założona w 1923 roku, znana jest z produkcji innowacyjnej i wytrzymałej odzieży, a także obuwia i akcesoriów sportowych. Marka obecna jest w Polsce w wielu dyscyplinach, w tym w piłce ręcznej, piłce nożnej, koszykówce, siatkówce, tenisie, pięcioboju nowoczesnym a nawet w futbolu amerykańskim. Dla marki hummel sport to coś więcej niż tylko aktywność fizyczna. To międzynarodowy język, który burzy podziały polityczne, rasowe, kulturalne i religijne. Dlatego motto marki jest niezmienne od lat i brzmi „Zmieniamy świat przez sport”.

Superliga sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej mężczyzn i kobiet w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›