fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Huawei oferuje spotkanie z Lewandowskim

Huawei wystartował ze sportowym konkursem, w którym do wygrania jest spotkanie z Robertem Lewandowskim.

Fani Roberta Lewandowskiego mają niepowtarzalną szansę, aby spotkać się ze swoim idolem i obejrzeć na żywo mecz ligowy z jego udziałem. Wystarczy wziąć udział w konkursie Huawei – zakupić najnowszy smartfon P20 lub P20 Pro i zrobić zdjęcie przedstawiające swój sposób na kibicowanie biało – czerwonym z telefonem. 10 zwycięzców, wyłanianych co tydzień, otrzyma podwójne zaproszenie na spotkanie z mistrzem oraz bilet na mecz ligowy z jego udziałem, a organizator zatroszczy się o ich podróż i pobyt.

Robert Lewandowski jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie i ulubieńcem fanów futbolu, szczególnie z Polski. Dzięki Huawei, każdy entuzjasta piłkarskich emocji będzie miał szansę obejrzeć mecz z udziałem Roberta Lewandowskiego i osobiście spotkać się ze swoim idolem w jednym z europejskich miast. Huawei zapewni nie tylko możliwość osobistego poznania mistrza i bilety na mecz z jego udziałem w sezonie 2018/2019, ale również zadba o wszystkie kwestie logistyczne – od transportu do zakwaterowania w hotelu.

Wystarczy kupić jeden ze smartfonów – P20 lub P20 Pro i zrobić zdjęcie, przedstawiające najlepszy sposób na kibicowanie biało-czerwonym z nowym telefonem Huawei. Ostatnim krokiem jest rejestracja dowodu zakupu na stronie TeamHuawei.pl i dodanie zdjęcia. Zwycięzcy 10 podwójnych zaproszeń na mecz ligowy i spotkanie z mistrzem wyłaniani będą co tydzień. Pierwsi szczęśliwcy zostaną wyłonieni 5 czerwca. Regulamin konkursu znajduje się na stronie TeamHuawei.pl.

 

 

Najnowsze

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y

ENEL-MED partnerem medycznym koszykówki.
#sponsoringsport #koszykowka #enelmed https://t.co/r3Z2hgI9MI