fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Huawei oferuje spotkanie z Lewandowskim

Huawei wystartował ze sportowym konkursem, w którym do wygrania jest spotkanie z Robertem Lewandowskim.

Fani Roberta Lewandowskiego mają niepowtarzalną szansę, aby spotkać się ze swoim idolem i obejrzeć na żywo mecz ligowy z jego udziałem. Wystarczy wziąć udział w konkursie Huawei – zakupić najnowszy smartfon P20 lub P20 Pro i zrobić zdjęcie przedstawiające swój sposób na kibicowanie biało – czerwonym z telefonem. 10 zwycięzców, wyłanianych co tydzień, otrzyma podwójne zaproszenie na spotkanie z mistrzem oraz bilet na mecz ligowy z jego udziałem, a organizator zatroszczy się o ich podróż i pobyt.

Robert Lewandowski jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie i ulubieńcem fanów futbolu, szczególnie z Polski. Dzięki Huawei, każdy entuzjasta piłkarskich emocji będzie miał szansę obejrzeć mecz z udziałem Roberta Lewandowskiego i osobiście spotkać się ze swoim idolem w jednym z europejskich miast. Huawei zapewni nie tylko możliwość osobistego poznania mistrza i bilety na mecz z jego udziałem w sezonie 2018/2019, ale również zadba o wszystkie kwestie logistyczne – od transportu do zakwaterowania w hotelu.

Wystarczy kupić jeden ze smartfonów – P20 lub P20 Pro i zrobić zdjęcie, przedstawiające najlepszy sposób na kibicowanie biało-czerwonym z nowym telefonem Huawei. Ostatnim krokiem jest rejestracja dowodu zakupu na stronie TeamHuawei.pl i dodanie zdjęcia. Zwycięzcy 10 podwójnych zaproszeń na mecz ligowy i spotkanie z mistrzem wyłaniani będą co tydzień. Pierwsi szczęśliwcy zostaną wyłonieni 5 czerwca. Regulamin konkursu znajduje się na stronie TeamHuawei.pl.

 

 

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB