Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Huawei Mate 10 Pro i Robert Lewandowski

Najnowszy smartfon Huawei – Mate 10 Pro, telefon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją przy udziale Lewandowskiego zadebiutował w Polsce.

Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym kilkuset gości miało okazję zobaczyć smartfon oraz przedpremierowy pokaz nowego filmu reklamowego nowej serii Huawei Mate z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. Emisja spotu Huawei Mate 10 Pro wystartuje 20 listopada.

Najnowszy flagowiec Huawei, wyposażony w procesor Kirin 970, to pierwszy na świecie smartfon napędzany przez sztuczną inteligencję. To smartfon dla wymagających, aktywnych osób – bez względu na to ile aplikacji jest włączonych jednocześnie, jego prędkość nie zmniejsza się. Stoi za tym sztuczna inteligencja, która zarządza też baterią – wytrzymuje ona do 2 dni pracy i można ją bardzo szybko naładować. Smartfon robi też perfekcyjne zdjęcia, dzięki sztucznej inteligencji rozpoznaje obiekty i wyręcza nas w wyborze odpowiedniego trybu. Już tradycyjnie aparat w serii Mate powstał we współpracy z legendą fotografii – firmą Leica. Smartfon charakteryzuje się bardzo efektowym designem, a 6-calowy ekran zajmuje niemal całą przednią część urządzenia.

Na polskiej premierze zaprezentowano spot reklamowy Mate 10 Pro z Robertem Lewandowskim, ambasadorem Huawei, jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. – „Kręcenie reklamy to dla mnie zawsze ekscytujące, a zarazem bardzo trudne wyzwanie. Moim zadaniem było nie tylko podkreślenie dynamicznego charakteru i inteligentnego oblicza smartfonu, ale równolegle – pokazanie historii o pokonywaniu własnych ograniczeń i dążeniu do perfekcji. Mam nadzieję, że historia zainspiruje odbiorców do nieustannego podążania drogą do mistrzostwa” – powiedział obecny na gali Robert Lewandowski.

– „Emisja reklamy Mate 10 Pro z Robertem Lewandowskim, która jest jednym z elementów trwającej kampanii dedykowanej serii Mate 10, rozpocznie się 20 listopada. Poza emisją spotu w TV i kinach, obejmie także outdoor, digital i działania w Internecie. Cieszymy się, że współpraca z ambasadorem Robertem Lewandowskim przynosi tak ogromne efekty wizerunkowe dla marki. To piłkarz światowej klasy. Kampania z jego udziałem prezentuje bezkonkurencyjną serię smartfonów dla najbardziej wymagających. Huawei Mate 10 Pro i Robert Lewandowski to po prostu mistrzowski duet” – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digitalu polskiego oddziału Huawei. Kampania poza emisją spotu w TV i kinach , obejmuje także outdoor, digital i działania w Internecie.

Oprócz Mate 10 Pro, Huawei wprowadza na polski rynek wersję lite. Mate 10 lite jest pierwszym w portfolio Huawei smartfonem wyposażonym w dwa podwójne aparaty – przedni oraz tylny, które pozwolą na uzyskanie wyjątkowej jakości zdjęć. Nowy ekran 5.9–calowy FullView o proporcjach 18:9 i autorskie rozwiązania dźwiękowe dostarczą niezapomnianych wrażeń podczas oglądania materiałów video czy grania w gry komputerowe.

 

Źródło: Huawei

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›