Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Holenderska agencja Expoza obsłuży profile Ekstraklasy na YouTube

Expoza, będąca częścią holenderskiej ODMedia Group, będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę kanałów w serwisie YouTube: „Ekstraklasa” oraz „Ekstraklasa Archiwum” oraz strategię rozwoju ligi w tym serwisie.

Umowa podpisana z Ekstraklasa Live Park obejmuje też obsługę w zakresie ochrony praw do należącego do Ekstraklasy kontentu i zabezpieczania go przed nielegalną dystrybucją. Expoza ma już doświadczenie w obsłudze profesjonalnych europejskich lig piłkarskich – pracuje bowiem z holenderską Eredivisie. Obsługuje również Netfliksa (NPFP), Amazona, Dailymotion i Facebooka.

– “Jako ODMedia Group cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z Ekstraklasą i będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenia z innymi ligami, organizacjami sportowymi i klubami, by pomóc zwiększać ekspozycję i wartość Ekstraklasy” – powiedział Sjef Pijnenburg, zarządzający ODMedia Group.

W serwisie YouTube na oficjalnym kanale ligi „Ekstraklasa”, który śledzi ponad 67 tysięcy subskrybentów, w Polsce dostępne są najlepsze akcje meczowe. Poza Polską udostępniane są 2-minutowe skróty. Materiały wideo są dostępne na kanale już 15 minut po każdym meczu. Na kanale „Ekstraklasa Archiwum” można oglądać wszystkie skróty meczowe, kompilacje oraz, co najważniejsze, całe mecze od sezonu 2012/13 do sezonu 2018/19.

– “Równolegle do prowadzenia serwisu ligowego OTT – Ekstraklasa.TV – intensywnie pracujemy także nad rozwojem naszych ligowych serwisów na YouTube, dbając o zapewnienie atrakcyjnego kontentu oraz jego odpowiednią ekspozycję i promocję w Internecie. Liczby potwierdzają, że działania te przynoszą oczekiwane wyniki, bo odnotowaliśmy skokowy wzrost wskaźników oglądalności w tym czasie. W ostatnim roku mieliśmy blisko 7,9 mln odsłon na Ekstraklasa Official wobec 22 tys. w ciągu ponad 8 lat istnienia profilu. W całym tym okresie użytkownicy spędzili na naszym kanale ponad 500 tys. godzin, z tego ponad 136 tys. tylko w ciągu ostatnich 90 dni” – komentuje Leszek Miklas, prezes zarządu Ekstraklasa Live Park.

Najnowsze

LOTTO kolejny sezon z Energa Basket Ligą

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki W sezonie 2020/2021 nadal będzie ...

Całość ›

Polskie szpadzistki ambasadorkami Grupy Energa

Do grona ambasadorów sportu Grupy Energa dołączyły cztery czołowe polskie szpadzistki To Ewa Trzebińska, Renata Knapik-Miazga, ...

Całość ›

PGNiG Superliga i PGNiG Superliga Kobiet z nowymi zasadami bezpieczeństwa

Powołany przez Zarząd Superligi Sp z o o i Komisarza PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, zespół doradczy ds koronawirusa ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

LOTTO kolejny sezon z Energa Basket Ligą.
#sponsoringsport #koszykowka #lotto https://sponsoringsport.pl/lotto-kolejny-sezon-z-energa-basket-liga/

Polskie szpadzistki ambasadorkami Grupy Energa https://sponsoringsport.pl/polskie-szpadzistki-ambasadorkami-grupy-energa/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.