Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

HÖGERT TECHNIK inwestuje w żużel

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Högert Technik, dołącza do grona sponsorów cyklu Speedway Euro Championship. Będzie również obecna podczas meczów Żużlowej Reprezentacji Polski.

Högert Technik tosynonim wysokiej jakości narzędzi ręcznych oraz zaufania, którym marka została obdarzona przez rzesze klientów.

  • “Żużel w Polsce ma długą tradycję i wielką grupę kibiców, dlatego wsparcie tego projektu jest naturalną konsekwencją przyjętej strategii marketingowej” – komentuje Dorota Abramczuk, specjalista ds. marketingu i PR Högert Technik.

To właśnie jakość produktów oraz zaufanie klientów są wspólnymi mianownikami, które połączyły markęHögert Technik z cyklem Speedway Euro Championship, a także z Żużlową Reprezentacją Polski.

– “Högert Technik to firma, która dba o najwyższą jakość oferowanych przez siebie produktów. Myślę, że to właśnie ta jakość, połączyła markę z projektami prowadzonymi przez One Sport. Nasza współpraca, będzie widoczna przede wszystkim dla kibiców, dla których, w miasteczku kibica, przed zawodami SEC oraz meczami ŻRP, przygotujemy kilka niespodzianek, związanych z naszymi nowymi partnerami’ – powiedział Karol Lejman, prezes zarządu One Sport.

Reprezentantem firmy Högert Technik w świecie żużla, będzie Indywidualny Mistrz Polski, Szymon Woźniak. W obecnym sezonie, urodzony w Tucholi zawodnik, korzystać będzie
z narzędzi oferowanych przez niemiecką spółkę.

– “Czuję się wyróżniony, że tak uznana firma, jak Högert Technik, obdarzyła mnie zaufaniem. Jestem zaszczycony, że mogę zostać twarzą tej marki w polskim świecie żużlowym. Mam nadzieję, że skutecznie wprowadzę produkty Högert Technik w świat „czarnego sportu” i dzięki swoim wynikom, tylko potwierdzę ich niezawodność” – powiedział Indywidualny Mistrz Polski na żużlu, Szymon Woźniak.

Dodajmy, iż zawody cyklu Speedway Euro Championship zostaną zainaugurowane 23 czerwca w Gnieźnie. Kolejne rundy odbędą się w niemieckim Güstrow (14 lipca) i łotewskim Daugavpils (18 sierpnia). Wielki finał odbędzie się natomiast 15 września na nowym Stadionie Śląskim w Chorzowie.

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD