Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Hisense zostaje sponsorem Mistrzostw Świata 2022

Hisense, światowy producent elektroniki, nawiązał współpracę z FIFA i został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 ™.

Hisense będzie sponsorem turnieju, zyska możliwości logotypu na różnych platformach, globalnych kampaniach reklamowych. Współpraca, która rozpoczęła się w 2017 roku przed Mistrzostwami Świata FIFA ™ w Rosji, daje Hisense także okazję do zaprezentowania swoim klientom specjalnie stworzonego programu wideo na żądanie, wykorzystującego treści z poprzednich Mistrzostw Świata FIFA, dostarczane za pośrednictwem zintegrowanego inteligentnego programu VIDAA.

– „Z wielką przyjemnością witam Hisense na pokładzie jako oficjalnego sponsora mistrzostw świata w piłce nożnej i cieszymy się, że możemy współpracować z tą szanowaną na całym świecie marką, która również zyskuje coraz większą rozpoznawalność na rynku sportowym” – powiedział Sekretarz Generalny FIFA Fatma Samoura. – „FIFA i Hisense koncentrują się na technologii, innowacjach i zapewnieniu ludziom jak najlepszych wrażeń. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie wspierać globalne cele obu organizacji i przyczyni się do sukcesu tego, co z pewnością będzie niesamowitym wydarzeniem w przyszłym roku ”.

– „Ciągłe inwestycje w światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, aby stać się marką globalną” – powiedział Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group. – „Pomaga Hisense w budowaniu silniejszych relacji z klientami na całym świecie i przyspiesza proces globalizacji firmy. Tworzy również solidne podstawy dla Hisense, aby konkurować z najbardziej innowacyjnymi i wiodącymi markami na świecie, aby stać się również wiodącą marką globalną ”.

Według badań, sponsorowanie przez firmę Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji ™ zwiększyło świadomość Hisense TV w Chinach o 12% i globalnie o 6%, z dobrymi wynikami w Wielkiej Brytanii, Francji, Kanadzie, Rosji i Hiszpanii. i Japonii.

Hisense zatrudnia obecnie ponad 90 000 pracowników na całym świecie, posiada 16 parków przemysłowych i 16 centrów badawczo-rozwojowych, które razem tworzą międzynarodowy, oparty na współpracy system badawczo-rozwojowy. Zajmuje się multimediami, sprzętem AGD, inteligentnymi systemami informatycznymi i nowoczesnymi usługami, a jej produkty są eksportowane do ponad 160 krajów i regionów. Według niezależnej firmy badawczo-konsultingowej Hisense pozostaje czwartym co do wielkości producentem telewizorów na świecie pod względem dostaw jednostkowych (dane z 2020 r.).

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›