Hisense zostaje sponsorem Mistrzostw Świata 2022
Hisense, światowy producent elektroniki, nawiązał współpracę z FIFA i został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 ™.
Hisense będzie sponsorem turnieju, zyska możliwości logotypu na różnych platformach, globalnych kampaniach reklamowych. Współpraca, która rozpoczęła się w 2017 roku przed Mistrzostwami Świata FIFA ™ w Rosji, daje Hisense także okazję do zaprezentowania swoim klientom specjalnie stworzonego programu wideo na żądanie, wykorzystującego treści z poprzednich Mistrzostw Świata FIFA, dostarczane za pośrednictwem zintegrowanego inteligentnego programu VIDAA.
– „Z wielką przyjemnością witam Hisense na pokładzie jako oficjalnego sponsora mistrzostw świata w piłce nożnej i cieszymy się, że możemy współpracować z tą szanowaną na całym świecie marką, która również zyskuje coraz większą rozpoznawalność na rynku sportowym” – powiedział Sekretarz Generalny FIFA Fatma Samoura. – „FIFA i Hisense koncentrują się na technologii, innowacjach i zapewnieniu ludziom jak najlepszych wrażeń. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie wspierać globalne cele obu organizacji i przyczyni się do sukcesu tego, co z pewnością będzie niesamowitym wydarzeniem w przyszłym roku ”.
– „Ciągłe inwestycje w światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, aby stać się marką globalną” – powiedział Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group. – „Pomaga Hisense w budowaniu silniejszych relacji z klientami na całym świecie i przyspiesza proces globalizacji firmy. Tworzy również solidne podstawy dla Hisense, aby konkurować z najbardziej innowacyjnymi i wiodącymi markami na świecie, aby stać się również wiodącą marką globalną ”.
Według badań, sponsorowanie przez firmę Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji ™ zwiększyło świadomość Hisense TV w Chinach o 12% i globalnie o 6%, z dobrymi wynikami w Wielkiej Brytanii, Francji, Kanadzie, Rosji i Hiszpanii. i Japonii.
Hisense zatrudnia obecnie ponad 90 000 pracowników na całym świecie, posiada 16 parków przemysłowych i 16 centrów badawczo-rozwojowych, które razem tworzą międzynarodowy, oparty na współpracy system badawczo-rozwojowy. Zajmuje się multimediami, sprzętem AGD, inteligentnymi systemami informatycznymi i nowoczesnymi usługami, a jej produkty są eksportowane do ponad 160 krajów i regionów. Według niezależnej firmy badawczo-konsultingowej Hisense pozostaje czwartym co do wielkości producentem telewizorów na świecie pod względem dostaw jednostkowych (dane z 2020 r.).