Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Hisense rusza z kampanią z udziałem gwiazd PSG

Hisense, producent urządzeń AGD i TV oraz klub Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy sponsorskiej. W kwietniu Hisense rusza na rynku europejskim z kampanią spotową w social mediach z udziałem Leo Messiego, Ángela Di Maríi i Presnela Kimpemba, Marquinhosa i Idrissy Gueye’a.

W zeszłym roku Hisense opublikował imponujący spot z udziałem gwiazd paryskiego klubu takich jak Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, promując doskonałą jakość produktów marki Hisense. Pierwsza wspólna kampania reklamowa była dużym sukcesem. W kwietniu br. Hisense uruchamia kolejną kampanię z udziałem Angela di Maria i Presnel Kimpembe, do których dołączają Leo Messi, Marquihos i Idrissa Gueye. Obecna kampania pokazuje doskonałą technologię urządzeń firmy Hisense dla domu przez pryzmat codziennego życia piłkarzy.

Poprzez kampanię „Perfect Partner” Hisense ma nadzieję stać się doskonałym partnerem w życiu fanów piłki nożnej i konsumentów dzięki technologii oraz doskonałej jakości produktów. W reklamie występuje pięć gwiazd Paris Saint-Germain, które mieszkają w tym samym budynku i wchodzą ze sobą w codzienne interakcje korzystając z produktów Hisense: pralki, lodówki, telewizorów ULED oraz Laser TV.

W 2021 roku, przychody ze sprzedaży telewizorów klasy średniej i wysokiej wzrosły o ponad 99% rok do roku. W następstwie sponsoringu Paris Saint-Germain i kilku najważniejszych międzynarodowych wydarzeń sportowych w 2021 roku, Hisense zwiększyło przychody ze sprzedaży zagranicznej o 43%, a zagraniczna świadomość marki wzrosła o 5 punktów procentowych. Hisense konsekwentnie od lat realizuje technologiczne i marketingowe partnerstwo w świecie sportu. W zeszłym roku widoczne było to m.in. w sponsoringu UEFA EURO 2020. W 2022 r. Hisense jest oficjalnym partnerem największego wydarzenia sportowego – Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. W przyszłości Hisense będzie nadal stawiał na marketing sportowy, zacieśniając relacje z klientami, a poprzez nowoczesne technologie i najwyższej jakości produkty zamierza budować znaną i cenioną markę na całym świecie.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›