Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Hisense Partnerem piłkarskich Mistrzostw Europy 2024

Chiński producent elektroniki ponownie zaangażował się sponsoring wydarzeń piłkarskich stając się Partnerem piłkarskich Mistrzostw Europy, które odbędą się w 2024 roku.

Firma to producent sprzętu RTV i AGD, który już wcześniej był sponsorem Mistrzostw Europy w 2016 i 2020 roku oraz Mistrzostw Świata 2022. Sponsor w ramach współpracy zyskał prawa do kwalifikacji w 2023-24, 2025-26, finału Ligi Narodów 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.

„Jestem zachwycony, że Hisense potwierdza swoje zaangażowanie w europejską piłkę nożną jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™, które będzie już trzecim z rzędu wspólnym EURO. Ich technologie pomagają uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i przyjemną dla fanów na całym świecie”. – Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA.

'Hisense wierzy i po raz kolejny udowadnia, że ​​sport jest nieodzowną częścią życia, który łączy ludzi. My, zaś połączyliśmy siły z Unią Europejskich Związków Piłki Nożnej, by stać się Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2024 – UEFA EURO 2024™. Jesteśmy dumni, że już po raz trzeci jesteśmy Oficjalnym Partnerem tego znakomitego turnieju.” Podsumowała współpracę firma Hisense

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›