Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Hertha podpisuje ważną umowę Homeday

Homeday będzie nowym Głównym Sponsorem Hertha BSC, nowy partner znajdzie się w centralnym miejscu koszulki.

Homeday będzie nowym głównym sponsorem Hertha BSC do końca sezonu 2020/21. W ten sposób logotyp berlińskiej firmy znajdzie się na koszulkach zespołu. Umowę podpisano do czerwca 2024 r. Ważnym aspektem współpracy, oprócz obecności reklamowej na stadionie, będzie komunikacja cyfrowa i aktywacja z kibicami Herthy. Homeday ma siedzibę w Berlinie i świadczy usługi brokerskie.

„Cieszymy się, że dobre i intensywne rozmowy z Homeday zakończyły się sukcesem. Innowacyjna firma brokerska Homeday oferuje swoim klientom prawdziwą wartość dodaną i jest częścią młodego, dynamicznego świata korporacji, który rozwijał się w Berlinie w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Dzięki partnerstwu z Hertha BSC Homeday również zawitał do Bundesligi. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej długoterminowej współpracy możemy osiągnąć nasze wspólne cele ”– mówi o partnerze Ingo Schiller, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów w Hertha BSC.

„Jesteśmy dumni z bycia nowym partnerem Hertha BSC, chcemy stać po stronie klubu przez długi czas. Hertha i Homeday mają wspólne korzenie w Berlinie, obie mają wiele planów rozwoju, które wymagają odwagi, ale także dużo ciężkiej pracy i utrzymania siły ”– mówi Dmitri Uvarovski, współzałożyciel i dyrektor ds. marketingu Homeday.

– „Cieszę się, że konstruktywne rozmowy z Homeday w ścisłej współpracy z Hertha BSC doprowadziły do tego satysfakcjonującego wyniku. Homeday to szybko rozwijająca się firma o zasięgu ogólnokrajowym, która okaże się zaangażowanym i wartościowym partnerem dla Herthy ” – mówi Hendrik Schiphorst, dyrektor zarządzający SPORTFIVE Germany. SPORTFIVE był wieloletnim partnerem marketingowym Hertha BSC i po raz kolejny pośredniczył w partnerstwie z nowym sponsorem.

Bild: herthabsc

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›