Hertha podpisuje ważną umowę Homeday
Homeday będzie nowym Głównym Sponsorem Hertha BSC, nowy partner znajdzie się w centralnym miejscu koszulki.
Homeday będzie nowym głównym sponsorem Hertha BSC do końca sezonu 2020/21. W ten sposób logotyp berlińskiej firmy znajdzie się na koszulkach zespołu. Umowę podpisano do czerwca 2024 r. Ważnym aspektem współpracy, oprócz obecności reklamowej na stadionie, będzie komunikacja cyfrowa i aktywacja z kibicami Herthy. Homeday ma siedzibę w Berlinie i świadczy usługi brokerskie.
– „Cieszymy się, że dobre i intensywne rozmowy z Homeday zakończyły się sukcesem. Innowacyjna firma brokerska Homeday oferuje swoim klientom prawdziwą wartość dodaną i jest częścią młodego, dynamicznego świata korporacji, który rozwijał się w Berlinie w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Dzięki partnerstwu z Hertha BSC Homeday również zawitał do Bundesligi. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej długoterminowej współpracy możemy osiągnąć nasze wspólne cele ”– mówi o partnerze Ingo Schiller, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów w Hertha BSC.
– „Jesteśmy dumni z bycia nowym partnerem Hertha BSC, chcemy stać po stronie klubu przez długi czas. Hertha i Homeday mają wspólne korzenie w Berlinie, obie mają wiele planów rozwoju, które wymagają odwagi, ale także dużo ciężkiej pracy i utrzymania siły ”– mówi Dmitri Uvarovski, współzałożyciel i dyrektor ds. marketingu Homeday.
– „Cieszę się, że konstruktywne rozmowy z Homeday w ścisłej współpracy z Hertha BSC doprowadziły do tego satysfakcjonującego wyniku. Homeday to szybko rozwijająca się firma o zasięgu ogólnokrajowym, która okaże się zaangażowanym i wartościowym partnerem dla Herthy ” – mówi Hendrik Schiphorst, dyrektor zarządzający SPORTFIVE Germany. SPORTFIVE był wieloletnim partnerem marketingowym Hertha BSC i po raz kolejny pośredniczył w partnerstwie z nowym sponsorem.