Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Henryk Kania przedłuża umowę z Ekstraklasą

ZM Henryk Kania S.A. przedłużyły umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której od 2017 roku są Partnerem Oficjalnym Ekstraklasy. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2018/2019.

Na mocy umowy, marka Henryk Kania nadal będzie się pojawiać w różnych formatach reklamowych na stadionach wszystkich klubów Ekstraklasy przez cały sezon 2018/2019. Działania promocyjne obejmą również m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach social media Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne.

“Nasza współpraca z Ekstraklasą przebiega bardzo pomyślnie. Daje nam realne i efektywne przełożenie w postaci stałego wzrostu znajomości marki Henryk Kania. Dlatego też związaliśmy się z Ekstraklasą na kolejny sezon mając w planach szereg aktywności reklamowych i wizerunkowych, które pozytywnie wpłyną zarówno na siłę naszego brandu, jak i na dalszy wzrost jego wartości” – mówi Grzegorz Minczanowski, prezes zarządu ZM Henryk Kania S.A.

“Po raz kolejny Ekstraklasa udowodniła, że jest doskonałą platformą marketingowo-sprzedażową dla marek, które chcą być obecne na arenie ogólnopolskiej. Dlatego też, cieszymy się bardzo, że już kolejny sezon będziemy współpracować z marką Henryk Kania. W tym roku zapewnimy wsparcie produktowe dla naszego Partnera zarówno na boisku, w telewizji, jak i na naszych coraz bardziej zasięgowych kanałach social media” – mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A.

Kontrakt wchodzi w życie już od 1. kolejki rozgrywek LOTTO Ekstraklasy, która rozpocznie się 20 lipca meczem Miedzi Legnica z Pogonią Szczecin. Tego samego dnia wicemistrz kraju – Jagiellonia – podejmie u siebie Lechię Gdańsk, a dzień później mistrz Polski – Legia Warszawa – zagra na swoim stadionie z Zagłębiem Lubin.

Najnowsze

Arka dalej z Batorym

W gronie Sponsorów ekstraklasowej Arki Gdynia w rundzie wiosennej pozostanie Centrum Handlowe Batory z Gdyni Centrum Handlowe Batory to ...

Całość ›

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem

Fortuna zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe w skoki narciarskie Bukmacher, który od listopada 2018 roku jest oficjalnym sponsorem ...

Całość ›

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław

Firma Röben, jeden z czołowych producentów ceramiki budowlanej, została Sponsorem Głównym WTS Sparty Wrocław na sezon 2019 – ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Arka dalej z Batorym.
#sponsoringsport #arkagdynia #batory https://t.co/gwrU62Mf0w

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem.
#sponsoringsport #fortuna #sokinarciarskie https://t.co/RxgwB0n2lg