Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. rozpoczynają kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma promuje swoje produkty, a zacznie od kabanosów.
„Dogrywka. Śniadanie z kadrą” – to nowy, cykliczny program w Onet.pl zapowiadający i podsumowujący mecze reprezentacji Polski w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w Rosji. Prowadzącym jest znany dziennikarz sportowy Michał Pol, który zaprasza do studia ekspertów. Pierwszy odcinek kibice obejrzą w sobotę 12 listopada, a kolejne emitowane będą przy okazji każdego meczu naszej kadry.
Zakłady Mięsne Henryk Kania są wyłącznym partnerem programu „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”. Współpraca obejmuje m.in. lokowanie produktu oraz billboardy sponsorskie i banery reklamowe w sekcji sportowej Onet.pl. Działania te są wspierane na łamach „Przeglądu Sportowego”. – „Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom. A nieodłącznym elementem kibicowania są przekąski. Wszyscy lubimy przegryźć małe co nieco podczas oglądania meczów, czy też takich programów jak ‘Dogrywka. Śniadanie z kadrą’. Nasze produkty, na czele z kabanosami, sprawdzą się w tej roli perfekcyjnie” – mówi Dominika Rąba, v-ce prezes zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.
ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce.
Źródło: Henryk Kania