Henry, Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców
Hyundai to jeden z oficjalnych sponsorów Mistrzostw Świata w Rosji, producent samochodów postanowił zaktywizować piłkarskich sympatyków.
Konkurs odbywa się w mediach społecznościowych. Chętni do wzięcia w nim udziału muszą umieścić filmik, który pokazuje jak przeżywają piłkarskie emocje, jakie mają zwyczaje związane z kibicowaniem. Post musi być dostępny publicznie oraz zawierać w opisie hasztagi #myfootballheritage i #NazwaKraju (np. #Polska). Uczestnicy konkursu mają szansę wygrać bilety na finały Mistrzostw Świata.
Do promocji konkursu wykorzystano wizerunek znanych piłkarskich gwiazd, którymi są – Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu. W filmach promujących kampanię przywołują swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcając tym samym do udziału w konkursie.
Akcja promująca konkurs potrwa do 13 maja. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.