Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Heineken na kolejne dwa lata z Ligą Mistrzów

Koncern Heineken w dalszym ciągu będzie sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów, umowę przedłużono do 2021 roku.

Mimo, że obecna umowa obowiązywał do 2018 roku koncern już teraz postanowił przedłużyć umowę sponsoringową z Ligą Mistrzów. Nowa współpraca została zawarta na okres trzech lat. Oprócz współpracy przy Lidze Mistrzów umowa obowiązuje także w trakcie Superpucharu Europy. Nowy kontrakt gwarantuje marce m.in. umieszczenie logo Heinekena na ekranach LED rozmieszczonych na bandach wokół boiska. Spotkania Ligi Mistrzów według szacunkowych danych ogląda 4,2 mld ludzi na świecie

Źródło: Wirtualne Media

 

Najnowsze

Porady

Pozyskiwanie sponsorów a budowanie wokół klubu zaangażowanej społeczności

Budowanie zaangażowanej społeczności to kolejny ważny element w procesie poszukiwania sponsorów dla małych klubów sportowych Jakie ...

Całość ›

Arka Gdynia stworzyła kolekcję na finał Pucharu

Arka Gdynia po awansie do kolejnego w ostatnim czasie finału Pucharu Polski stworzyła specjalną kolekcję odzieży oraz gadżetów ...

Całość ›

NOXy® dołącza do grona partnerów Chemika

Grupa Azoty, producent NOXy®, została partnerem Grupa Azoty Chemik Police, to nie pierwsza współpraca z przedstawicielem sportu marki ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.